فرشید عابدی روز دوشنبه در مراسم خیرمقدم به دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در حال حاضر 961 نفر در رشته دندانپزشکی، 429 نفر در رشته پرستاری و مامایی، 490 نفر در رشته پیراپزشکی، 209 نفر در رشته دندان پزشکی و 529 نفر در رشته های بهداشت مشغول به تحصیل هستند و بقیه آمار مربوط به دانشکده های طبس، فردوس و قاین است.
وی گفت: هم اکنون 979 دانشجوی دکترای حرفه ای، 20 نفر phd، 205 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 81 نفر در مقطع دستیاری تخصصی مشغول به تحصیل هستند و ما بقی در مقطع کارشناسی هستند.
وی بیان کرد: در سه سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مقطع دستیاری تخصصی مقام های قابل ملاحظه ای کسب کرده است چنانکه در سال 93 مقام دوم در سال 94 مقام اول و در سال 95 مقام دوم را به ثبت رسانده ایم.
به گزارش ایرنا عابدی خطاب به دانشجویان جدید الورود این دانشگاه اظهار کرد: شما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جزو سه درصد دانشجویان باهوش کشور هستید.
وی ادامه داد: درک این موضوع باید برایتان مهم باشد چراکه نگاه ما در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به شما به عنوان دانشمندان فردای ایران است.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اهمیت تقارن زمان شروع به تحصیل ورودی های جدید با ایام محرم این موضوع را با اهمیت توصیف کرد و از دانشجویان جدید الورود خواست به شان ایام و درس هایی که از حادثه کربلا به ویژه آزادگی گرفته می شود توجه بیشتری داشته باشند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557* 6054* خبرنگار - رقیه محمدی * انتشاردهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.