سومین اجلاس نماز خراسان جنوبی 27 مهر ماه جاری با محوریت «نماز و فضای مجازی» در بیرجند برگزار می شود.
حجت الاسلام حسین کمیلی روز چهارشنبه در نخستین نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی اجلاس نماز که در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: درباره اهمیت نماز همین بس که امام حسین (ع) در ظهر عاشورا هم از نماز اول وقت نگذشتند و حتی جنگ را مانع نماز ندانستند.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در 2 اجلاس اخیر جزو برترین های کشور از لحاظ کیفیت برگزاری بوده است گفت: امیدواریم با کمک و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی در سومین اجلاس نماز هم شاهد بهترین خروجی ها باشیم.
وی ادامه داد: میهمان های ویژه ای در این اجلاس همچون قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دعوت شده است
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی هم در این نشست با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه اجلاس باید دارای اهداف مشخص و معین باشد گفت: اگر به دنبال چشم اندازهای روشن باشم بدون شک شاهد خروجی بهتر و پرباری خواهیم بود.
عباسعلی بهاری اظهار کرد: حرکت های بزرگ نیازمند گام های بزرگ است و برای اینکه در این زمینه با مشکلی مواجه نشویم باید تکلیف دستگاه ها برای هرچه بهتر برگزار شدن اجلاس نماز تعیین شود.
وی خواستار فعالیت و کمک تمامی دستگاه های فرهنگی به برگزاری اجلاس نماز شد و افزود: دستگاه هایی مثل آموزش و پرورش باید با تمام ظرفیت وارد عمل شوند تا شاهد خروجی پر محتوا باشیم.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215*3028*خبرنگار-محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.