به گزارش ایرنا مردم شهرستان درمیان در این راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر سازمان تبلیغات اسلامی تا خیابان امام حسین(ع) شهر اسدیه را پیمودند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درمیان در این مراسم سخنان دونالد ترامپ را توهین آمیز و برگرفته از ذهن جنون آمیز وی دانست و گفت: امروز رژه 31 شهریورماه را با اقتدار تمام در شهرستان برگزار کردیم تا پاسخ دندان شکنی در برابر سخنان سخیف ترامپ باشد.
سرگرد حسین خدادادی بیان کرد: دونالد ترامپ فکر می کند می توان با منطق زور جهان و ایران را تهدید کند، نیروی های مسلح ایران اسلامی با تمام اقتدار آماده پاسخگویی به تهدیدات مختلف دشمنان هستند.
وی با اشاره به اینکه توانمندی و اقتدار نظامی ایران در خدمت صلح، ثبات و امنیت منطقه و تقویت همکاری های دفاعی با سایر کشورها است، افزود: تقارن این هفته با ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل های جدید انقلاب اسلامی است.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*6054*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.