به گزارش ایرنا، برای اجرای این طرح ها در حوزه تولید و توزیع برق و آموزش، 11 میلیارد و 905 میلیون تومان هزینه شده است.
بهره برداری از پروژه کاهش افت فشار برق روستای « ابوالخیری » به نمایندگی از 16 پروژه برق رسانی با اعتبار یک میلیارد و 865 میلیون تومان با نصب 10 ترانس و اجرای 10 هزار و 189 متر شبکه فشار ضعیف و چهار و 179 متر شبکه فشار متوسط آغاز شد که در مجموع بیش از هزار و 948 خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.
همچنین بهره برداری از پروژه سیستم خنک کن تبخیری مدیا در نیروگاه سیکل ترکیبی شهید کاوه قاینات با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان شروع شد.
این طرح در مدت 6 ماه انجام که طراحی و ساخت کاملا داخلی، هزینه تعمیر و نگهداری پایین، هزینه سرمایه گذاری نسبتا کم در مقایسه با سایر روشها و مصرف برق کمتر در مقایسه با سایر روش های خنک کاری، افت فشار کم و سرعت نسبتا بالای نصب سیستم و عدم نیاز به توقف واحد در زمان نصب از مزایای استفاده از کولر مدیای متحرک بیرونی است.
بهسازی و تجهیز سوله آموزشی و ورزشی هلال احمر با مساحت 438 متر مربع با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی است که در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
رییس جمعیت هلال احمر قاینات در مراسم افتتاح این پروژه که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: این سالن چند منظوره علاوه بر بحث کلاس های ورشی به منظوربرگزاری کلاس های آموزشی امداد در جهت ارتقای آمادگی و توانمندی امدادگران، نجاتگران و پرسنل هلال احمر برای حضور موثرتر در امدادرسانی حوادث نیز استفاده خواهد شد.
جواد یوسفی افزود: ازاین پس امکان برگزاری کارگاه های نجات در ارتفاع ، صعود و فرود و کار با تجهیزات نجات از ارتفاع درا ین محل فراهم شده است که می تواند تاثیر بسزایی در بهبود سطح مهارتی و آمادگی جسمانی نجاتگران داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این سالن آموزشی ورزشی بتوانیم جهت تشویق و ترغیب جوانان و علاقمندان به فعالیت های ورزشی و همچنین به منظور جذب و آموزش جوانان و فراگیری آموزشهای امدادی ، استعداد یابی جوانان در فعالیتها و تخصص ها و عملیات های امداد و نجات گام موثری برداریم.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
* 7218 * 6054* خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.