سید علی اکبر پرویزی روز یکشنبه در جمع مردم شهر طبس مسینا از توابع شهرستان درمیان، افزود: برای جذب سرمایه گذاری خارجی و بهبود شرایط صادرات و ورود تکنولوژی های جدید نیازمند تعامل سازنده با دنیا هستیم، صادرات کالا و خدمات نیازمند تقویت روابط خارجی با تمامی کشورهاست.
وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد مشکلات و نیازهای شهرستان درمیان با همدلی و کمک همه مردم و مسئولان به حداقل ممکن برسد.
وی اجرای طرح های بهداشتی و درمانی و اجرای پروژه های گازرسانی را از موضوعات مهم این منطقه ذکر کرد و افزود: حل مشکلات مسکن مهر، تقویت خطوط تلفن و اینترنت پرسرعت که از مطالبات مردم منطقه است، پیگیری و نتایج آن اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تامین آب شرب روستاها و شهرها از مهمترین اولویت های استان است، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در سال های اخیر شرایط سختی از نظر اقتصادی دارد ولی با همدلی، همکاری و امیدی که مردم به بهبود شرایط دارند در آینده شاهد اقدامات ماندگاری در سطح کشور خواهیم بود.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید در خصوص استخدام کارکنان خود تاکید زیادی بر اعمال ضوابط و عدالت دارد، به کارگیری نیرو در دستگاه های اجرایی فقط از طریق آزمون استخدامی که در رسانه ها اعلام عمومی می شود، انجام می شود.
وی ادامه داد: دولت از اعمال نفوذ و سلیقه در استخدام نیرو پرهیز می کند و در این صورت فرصت های برابر برای همه فرزندان این سرزمین ایجاد خواهد شد.
استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه در سفر به شهرستان درمیان بعد از حضور در گلزار شهدای 8 سال دفاع مقدس و شرکت در شورای اداری شهرستان با خانواده 2 تن از شهدای این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
سید علی‌اکبر پرویزی در منزل خانواده شهید ابراهیم خنیاگر و شهید غلامحسین احمدزاده از شهدای جنگ تحمیلی شهرستان حضور یافت و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات خانواده این شهیدان قرار گرفت.
وی بیان کرد: مردم و مسئولان در مقابل شهدا و خدمت به خانواده‌های این عزیزان وظیفه خطیری دارند و همه باید در خدمت به خانواده شهدا از تمام توان خود استفاده کنند.
وی یادآورشد: دعای خیر خانواده شهدا در حق مسئولان می‌تواند آنها را در راه خدمت بیشتر و بهتر به مردم یاری کند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.