در ادامه گزارش فرخ نژاد ، آمده است: ایرانیان به اندازه عمری که از انقلاب اسلامی ایران گذشته است در آزمون انتخابات های مختلف به پای صندوق های رای رفتند و فردا هم همانند دیگر آزمون هایی که بارها نمره قبولی را به دست آوردند خود را آماده می کنند تا برای چهار سال دیگر رئیس دولت و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای خود را انتخاب کنند.
فردا کلاس اولی های انتخابات 96 و آن هایی که بارها مهر انتخابات بر صفحه آخر شناسنامه هایشان حک شده است می آیند تا امضای دیگری برپای سند اعتماد خود به نظام جمهوری اسلامی و اقتدار و امنیت داخلی و خارجی بزنند.
فردا همه بعد از این که نماز صبح را اقامه کردند و روح را با خواندن دعای ندبه صیقل دادند پا به میدان انتخابات می گذارند تا به همه جهانیان مانند همیشه اثبات کنند که هیچگاه میدان را خالی نمی کنند تا خدای ناکرده دشمن شاد شود.
فردا همه به پای صندوق های سفید رنگ رای می روند تا کد اصلح را به آن بیندازند و بعد از شمارش هم هر آن که بیشتر مردم به او را رای دادند مسئولیت دولت را برعهده گرفته و برکرسی ریاست جمهوری می نشیند.
در این بین مردم از آن هایی که می خواهند برای 4 سال دیگر بر کرسی شورای اسلامی شهرو روستا هم تکیه بزنند غافل نشده و اصلح را به طورحتم بر می گزینند.
از مدت ها قبل بارها و بارها همه درباره 29 اردیبهشت و اهمیت آن سخن گفته اند تا این که مردم گام به گام و همراه با مسئولان و فعالان سیاسی به این روز مهم و سرنوشت ساز رسیده اند و می دانند که رای هر فرد در نتیجه انتخاباتی که فردا روز موعد آن است تاثیری غیر قابل کتمان دارد.
مردم خراسان جنوبی هم همگام با دیگر نقاط کشور فردا به میدان می آیند تا برگی دیگر به کتاب پرافتخار ایران اسلامی آن هم از جنس حضور اضافه کنند و بگویند در همه حال پشتیبان نظامیم و یک لحظه هم آن را تنها نمی گذاریم.
فردا مردم خوسف، قاینات، طبس، بشرویه، سربیشه، زیرکوه،بیرجند، نهبندان، فردوس و سرایان از شهری گرفته تا روستایی به پای صندوق های رای می روند تا انگشت اشاره را آبی رنگ کنند و مهری دیگر بر سند حضور خود برای سربلندی ایران اسلامی بزنند.

** روز موعود
فردا که روز موعود است از مرزی ترین نقطه روستایی استان تا نقاطی که در قلب شهرها هستند برای اعلام حضور می آیند تا بگویند هنوز به آرمان های نظام پایبندیم و برای ایران قبلمان می تپد.
فردا می خواهد اردیبهشت سال 96 بهترین روز در تاریخ انقلاب رقم بخورد آن هم با اعلام حضوری که همه پای صندوق های رای خواهند داشت.

** کلاس اولی های انتخابات
فردا کلاس اولی های انتخابات سال 96 بیش از دیگر رای دهندگان ذوق و شوق دارند تا پای صندوق های رای رفته و به آن نامزدی که مدنظرشان است رای دهند برای همین بیشتر نوجوانانی که می خواهند فردا برای اولین بار شناسنامه آن ها مهر بخورد می گویند: مدت هاست انتظار این روز را می کشیم و بالاخره فردا انتظارها پایان یافته و برای اولین دفعه می توانیم در سرنوشت کشور خویش موثر باشیم به همین دلیل هم می خواهیم در همان ساعات اولیه صبح به شعب اخذ رای رفته و رای خود را به صندوق ها بیندازیم.
به گفته آن ها اولین اعلام حضور برای سهیم بودن در تعیین سرنوشت خود و کشور خیلی حس زیبایی است و نمی توان آن را وصف کرد.

** روحانیون می آیند
جامعه روحانیون استان هم که از پیش قراولان همه عرصه ها در نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می آیند می گویند به طور حتم به پای صندوق ها می رویم و فرد اصلح را انتخاب می کنیم.
به نظر آن ها فردا همه با توجه به تلاش دشمن باید به پای صندوق های رای بروند تا با مشارکت حداکثری تیری به قلب دشمن بزنند.
کارگران خراسان جنوبی هم با دستان پینه بسته فردا گفتند که می آیند زیرا معتقدند مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات نظام را واکسینه می‌کند.
به علاوه ‌مشارکت حداکثری مصونیت و اقتدار برای کشور ایجاد کرده و زمینه دست‌ اندازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را کم می‌کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان نیز اعلام حضور کردند و می گویند: هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد دامنه امنیتی درون و خارج کشور افزایش یافته و به تبع آن اقتدار جمهوری اسلامی به دوستارانش در خارج از کشور منتقل شده و ترس، ناامیدی و یاس را در دشمنان ایجاد می‌کند.

** اعلام آمادگی فرهیختگان
دانشگاهیان و فرهیختگان استان هم که همیشه و در همه حال بازوی توانمندی برای خراسان جنوبی و به تبع آن ایران اسلامی بوده اند اعلام کردند که همانند قبل برای حضور در پای صندوق های رای آماده ایم زیرا مشارکت حداکثری مصونیتی برای کشور است.
روستاییان و عشایر خراسان جنوبی با وجود این که شاید به دلیل خشکسالی های ادامه دار آنچنان حال و روز خوشی ندارند و زندگی آن ها به مشقت می گذرد هم همه گفته اند که خواهیم آمد تا دشمنان بدانند که هرچند مشکل داریم اما همانند روز اول پای انقلاب، نظام و رهبری آن ایستاده ایم و هر آنچه داریم حاضریم به پای آنها بگذاریم.
جامعه اهل سنت خراسان جنوبی هم که در این سال ها همیشه در همه صحنه ها حضور پررنگی داشته و بازوی توانمندی برای پاسداری از درخت انقلاب بوده اند خواهند آمد تا مانند همیشه نمونه باشند و اول.
کودکان و خردسالان این استان نیز برای این که بی نصیب از حضور در صحنه انتخابات 29اردیبهشت نباشند از والدین خود خواسته اند تا آن ها را همراه خود به شعب اخذ رای برده تا آن ها برگه های رای بزرگترها را به صندوق ها بیندازند.
زنان استان چه کارمند چه کارگر و چه خانه دار هم گفته اند به طور حتم کارت حضور را برای اعلام مشارکت در شعب اخذ رای خواهند زد تا دشمنان بدانند که مردم ایران از جایگاه ویژه‌ای در تعیین سرنوشت‌شان برخوردارند.
به علاوه معتقدند که در کنار مشارکت حداکثری، مردم باید فردی کارآمد را انتخاب کنند که با داشتن برنامه عملیاتی بعد از تحقق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را رقم بزند.
از همه مهم تر این که حضور مردم در این انتخابات، سرنوشت‌ساز است چون شرایط نظام و کشور به گونه‌ای است که نگاه همه دنیا به آن نگاه ویژه‌ای است.

** سرنوشت سازترین قشر
سرنوشت سازترین قشر در آینده کشور دانشجویانند و خراسان جنوبی هم که شهری دانشجویی است همه دانشجویانش با هر نظر، تفکر و عقیده ای گفته اند که فردا خواهیم آمد تا استکبار جهانی بداند که همیشه دانشجویان برای این که آینده درخشانی داشته باشند یک لحظه آرمان هایی که نظام به دنبال آن است را فراموش نمی کنند و همیشه برای رسیدن به آن تمام هم و غم خود را می گذارند.
کسبه و بازاریان استان هم که از همیشه حاضران در تمام سنگرهای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی به حساب می آیند فردا پرشورتر از قبل خواهند آمد تا بگویند که سود حضور مردم در انتخابات به خود آن ها برمی گردد.
زیرا با یک حضور حداکثری نظام در مقابل دشمنان استکباری بیمه می شود تا بعد از آن راه پیشرفت را بتوان باز کرد و به سمتی رفت در راستای افق و چشم‌انداز 1404 تا به قدرت اول منطقه تبدیل شویم.
ورزشکاران و هنرمندان خراسان جنوبی هم که حضور پرشور مردم در انتخابات، را افزایش دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می دانند گفته اند خواهیم آمد تا به دشمنان اعلام کنیم که این انقلاب پشتوانه مردمی دارد و نمی‌توانند نقشه‌ها و برنامه‌های‌شان را عملی کنند.
از سوی دیگر این حضور، دوستان انقلاب را هم امیدوار می‌کند به ویژه دوستانی که در منطقه و جهان، انقلاب و جمهوری اسلامی را الگو قرار داده‌اند.
همچنین این امیدواری در کشورهایی که موضوع «بیداری اسلامی» را دنبال می‌کنند و در تلاش برای پیاده کردن اسلام در کشورشان هستند نیز به وجود می‌آید.
نظر امام جمعه اهل سنت اسدیه هم در مورد این رویداد سیاسی مهم کشور این است که حضور در پای صندوق های رای لازم و ضروری است زیرا این مشارکت حداکثری تایید و تقویت اصل نظام را در پی دارد.
مولوی سید« احمد عبداللهی» از همه مردم و فرق مذهبی که دوستدار ایران اسلامی و نظام هستند می خواهد با احساس مسئولیت تمام به پای صندوق های رای آمده و دراین راه کوتاهی نکنند زیرا اگر کوتاهی شود به طورحتم خوشحالی دشمنان را سبب خواهد شد.
امام جمعه اهل سنت بیرجند هم که از نماز جمعه های هفته های قبل اهل سنت را به حضور در پای صندوق های رای همانند دیگر رویدادها دعوت کرده است می گوید: همه به بلوغ سیاسی رسیدند و لازم نیست که از آن ها خواست تا برای حضور دراین رویدادها پا به عرصه بگذارند همه خودشان چون احساس مسئولیت می کنند می آیند.
مولوی«فاروقی» می افزاید: همیشه اهل سنت بالاترین مشارکت ها را در انتخابات داشته اند و در این دوره نیز به طور حتم برای حفظ نظام و آرمان های آن دراین رویداد سیاسی سال 96 مشارکت حداکثری خواهند داشت.
یکی دیگر از ائمه جمعه استان هم حق انتخاب داشتن را موقعیت و فرصتی می داند که شهدای انقلاب اسلامی به ایرانیان هدیه کردند پس لازم است فرد فرد جامعه از این فرصت و حق استفاده کنند.
به نظر حجت الاسلام والمسلمین«حسینی»حضور حداکثری چند نتیجه بر آن مترتب است که از جمله آن این است که وقتی همه یکپارچه و متحد در انتخابات فردا حضور یابند دشمنان احساس ناامیدی می کنند و کشورهای مسلمان و مظلوم و ستمدیده که چشم امیدشان به ایران اسلامی است خوشحال و دلگرم می شوند.
به علاوه حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی است که همه باید مدنظر داشته باشند.
نکته حائز اهمیت در مورد حضور در پای صندوق های رای این است که همه افرادی که برای نامزدی و رقابت در انتخابات تایید می شوند افراد صالحی هستند.
اما، وقتی افراد به شعب اخذ رای می روند باید گزینه ای را که از قبل در مورد آن تحقیق و مطالعه کردند از بقیه صالح تر، به فکر محرومان بیشتر و دارای سلامت مال باشد.
دیگر این که فردی را انتخاب کنند که برنامه ها و طرح های واقعی و بهتری برای رفع مشکلات تدوین کرده باشد و نباید فریب شعارها را خورد.
فردا روزسرنوشت سازی است برای ایرانیان تا 29 اردیبهشت 96 را مانند دیگر رویدادها و وقایع که پای حضورشان در میان بوده به تاریخی ترین روز سال تبدیل کنند و همه چه دوست و چه دشمن از این حضور انگشت به دندان بگیرند.
فردا همه می آییم تا با هم یک ورق دیگر از کتاب انقلاب را همانند همیشه به بهترین نحو بنگاریم تا این صفحه طلایی ترین صفحه تاریخ ایران باشد.
ست الکترونیکی به نشانیyahoo.com irnabirjand94@
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7559*2047* خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر- انتشار دهنده -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.