حجت الاسلام علیرضا حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ، افزود: حضور پرشور و با صلابت مردم در انتخابات پیش رو، رسالت مهم مردم ایران اسلامی خواهد بود که ارمغان آن اقتدار و سربلندی کشور است.
وی با تاکید بر اینکه نامزدها به جای تخریب رقبا برنامه و توانایی خود را بیان کنند، افزود: بیان توانایی نامزدها مهم ترین دلیل موفقیت آنها محسوب خواهد شد.
وی با بیان اینکه رقابت ها در چارچوب نظام اسلامی باشد، گفت: داوطلبان در مناظره ها و تبلیغات انتخاباتی مصالح نظام، قانون اساسی و پایبندی به ولایت فقیه را مد نظر قرار دهند.
وی با اشاره به انتخابات آمریکا که دو رقیب (دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون) در مناظره آبروی حکومت آمریکا را خدشه دار کردند، گفت: 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ایران مواظب باشند،به گونه ای وضعیت کشور را تشریح نکنند که مایه خوشحالی دشمنان شود.
وی از نامزدهای انتخابات خواست برای پیروز شدن در میدان انتخابات از بیت المال استفاده نکنند.
به گفته وی رسانه ملی، رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی محیط خوبی برای تشریح برنامه هاست و نیاز چندانی به تبلیغات محیطی نیست.
به گزارش ایرنا، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان درمیان بیان کرد: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری باید در تبلیغات با رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب همدیگر، زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
حسینی اظهارکرد: انتقاد در چارچوب سازنده با تخریب فرق دارد و نامزدها به بهانه انتقاد از جوسازی سیاسی پرهیز کنند، طرفداران آنها از تخریب و توهین نسبت به نامزد طرف مقابل پرهیز کنند.
به گفته وی هرکس در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شد، صالح است، مردم باید در انتخابات نامزد اصلح را انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های قدرت و توانمند بودن در مقابل دشمنان وجود جمعیت جوان است، گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده جلو پیری جمعیت را در چند دهه آینده گرفت.
وی با اشاره به 17اردیبهشت ماه سالروز بسیج سازندگی هم گفت: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کلید فعالیت بسیج سازندگی است که تاکنون در این عرصه با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده است.
به گفته وی در کشور 35 میلیون نفر نیروی جوان هستند که از این ظرفیت در راستای پیشرفت و آبادانی کشور باید استفاده شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، روز جمعه 29اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.