حسن تهامی روز پنجشنبه در حاشیه جشنواره نوجوان سالم خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به اجتماعی شدن بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی ، این جشنواره با موضوع مبارزه با اعتیاد، دخانیات و خشونت با مشارکت تمام دانش آموزان استان، آغاز شد.
به گفته وی بیشتر آثار ارسال شده به دبیرخانه شامل مقاله، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری ، نقاشی، عکس، سخنوری و دیده پردازی بود که با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی مورد بررسی قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، تهامی، عنوان کرد: منتخبان به تفکیک جنسیت و مقطع تحصیلی به مرحله کشوری راه می یابند، و دانش آموزان دوره ابتدایی فقط تا مرحله استانی به رقابت می پردازند.
وی اظهار کرد: مرحله نهایی جشنواره شهریور 1396 در مازندران برگزار خواهد شد که با هماهنگی های انجام شده 12 تا 15 نفر از استان به مرحله نهایی راه خواهند یافت.
در حاشیه جشنواره اختتامیه طرح پروژه مشارکت اجتماعی به همت اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی انجام و از سه پروژه برتر تجلیل شد.
همچنین فعالان طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با مشارکت استانداری خراسان جنوبی و اداره کل آموزش و پرورش استان تجلیل شدند.
خراسان جنوبی 150 هزار دانش آموز و 15 هزار فرهنگی است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*3215*2047*خبرنگار-محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده- عباسقلی اشکور جیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.