به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ،سید علی اکبر پرویزی در آستانه روز ارتش(29فروردین) در جمع فرماندهان ارشد آجا(ارتش جمهوری اسلامی ایران) در استان افزود: هر روز بر قدرت ارتش افزوده می شود، در سال های پس از جنگ تحمیلی ارتش به شکل های مختلف برای ارتقای توان دفاعی و نظامی خود تلاش کرده و در این راه به توفیقات بسیار خوبی نیز دست یافته است.
وی با بیان اینکه ارتش با تبعیت از منویات امام راحل(ره) و بیانات رهبری برای حراست از کیان کشور و ارزش های انقلاب و نظام از تمام توان خود استفاده کرد، یادآور شد: در ن هشت سال دفاع مقدس نیز با رشادت و دلیری با هماهنگی سایر نیروهای نظامی و مردمی به دشمنان اجازه خود نمایی نداد.
وی تصریح کرد: ارتش شهیدان بیشماری را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد گواه صادقی بر نقش ، اهمیت و جایگاه والای آن در توفیق به دست آمده در دوران جنگ تحمیلی است.
وی تاکید کرد: امروز امنیت جامعه مرهون تلاش و همکاری بسیار خوب نیروهای مختلف نظامی و انتظامی از جمله ارتش قهرمان است.
وی آموزش را رکن اصلی در همه حوزه ها از جمله بحث نظامی دانست و افزود: از آنجا که پادگان های مستقر در استان آموزشی است، برای تقویت این امر به شکل های مختلف اقدامات لازم صورت گیرد.
استاندار خراسان جنوبی، ادامه داد: ورود نکردن به بحث های سیاسی و فعالیت در این جریان ها جنبه مثبت ارتش است و این امر به افزایش اقتدار و قدرت ارتش کمک کرده و خواهد کرد.
پرویزی، با بیان اینکه این امر به معنای نداشتن تفکر وگرایش سیاسی نیست،گفت: طبق رسالتی که ارتش بر دوش دارد از ورود به بحث و موضع گیری سیاسی پرهیز می کند که این امر موجب شد تا مردم نگاهی فراسازمانی به این نهاد مهم داشته باشند.
465 کیلومتر از 940 کیلومتر مرز ایران و افغانستان در حوزه جغرافیایی خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7559 **2047*خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.