به گزرش خبرگزاری تسنیم از درمیان، حسین مهرانفر ظهر امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان درمیان با اشاره به تعهد 2 میلیارد تومانی خیرین از جشنواره قبلی اظهار داشت: با کمک خیرین نیک اندیش این مبلغ وصول شده و فعالیت‌های خوبی در امر مدرسه‌سازی، مدرسه یاری و مدرسه داری صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به تبلیغات مثبت و خوبی که در این زمینه انجام شده است می‌توان گفت نیمی از مجموع همکاران در آموزش و پرورش درمیان در امر مدرسه یاری همکاری داشته‌اند و در زمینه خرید لباس فرم مدارس و خرید لباس و پوشاک زمستانه کمک کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: در این شهرستان مدارس زیادی باهمت خیرین ساخته شده است اما همچنان نیازمند همکاری این قشر فرهیخته در این امر هستیم تا بتوانیم همه کلاس‌های درسی که در کانکس برگزار می‌شود سامان‌دهی کنیم.

مهرانفر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" تصریح کرد: در راستای تولیدی کردن هنرستان‌های شهرستان گام‌های موثری برداشته‌ایم و با کمک خیرین مواد اولیه برای تولیدی کردن هنرستانها و کلاسهای درس، مواد و تجهیزات را در اختیار مدارس قرار خواهیم داد تا از سال تحصیلی آینده دوخت لباس فرم مدارس توسط هنرستانها انجام شود.

وی به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در کشور اشاره کرد و افزود: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری دانش‌گرایی بوده و این مهم از طریق دستگاه عظیم آموزش و پرورش تحقق خواهد یافت.

مدیر آموزش و پرورش درمیان به مهاجرت روستاییان و دانش آموزان اشاره کرده و گفت: کاهش آمار دانش آموزان در اثر مهاجرت روستاییان یک معضل برای آموزش و پرورش است بنابراین فراهم کردن امکانات آموزشی و فضاهای آموزشی در سطح روستاها برای جلوگیری از مهاجرت به حاشیه شهرها امری ضروری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610814
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.