به گزارش روزشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار ائمه جمعه استان به مناسبت روز جمهوری اسلامی و سالروز شهادت امام هادی(ع) افزود: ائمه جمعه پیشوایان جامعه هستند،وظایف سنگینی بر دوش آنها قرار دارد و جامعه نیازمند هدایت آنان است.
وی با بیان اینکه وجود رسول اکرم(ص) برپایه حق، عدل و علم است، اظهار کرد: ارادت به اهل بیت در دل های مردم جهان وجود دارد و از مدح پیامبر اسلام(ص) چیزی فروگذار نمی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز جمهوری اسلامی، یادآور شد: 12 فروردین عید جمهوری اسلامی ایران است.
وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک سیستم بر پایه اسلام است، بیان کرد: این سیستم فرق می کند با آنچه که در گذشته بود، در گذشته شیعیان بودند، ولی سیستم پادشاهی بود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: جمهوری اسلامی ایران بعد از دوران امام علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) اولین سیستمی‌است که براساس اسلام پایه گذاری شده است.
وی تأکید کرد: ما براساس وظایفی که داریم باید به مناسبات این سیستم الهی حساس باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ترورها، جنگ‌های تحمیلی، فشارهای سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی علیه ایران، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال براندازی نظام‌ هستند.
وی با بیان این مطلب که پایگاه های امامت جمعه، قرارگاه مهمی در برابر تهاجم بیگانه است، یادآور شد: در حال حاضر آنچه جریان کفر در جهت مسایل فرهنگی و اقتصادی و سایر موضوعات دنبال می کند افکار لیبرالی و اباحه گری است.
وی اظهار کرد: وظیفه تبیین و روشنگری از سوی ائمه جمه بسیار حایز اهمیت است.
2047* خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.