داوود دیداری،مسئول توزیع هدایای رهبری در خراسان جنوبی روز سه شنبه در نهبندان گفت: هدایای توزیع شده شامل پنج هزار و 770 سری لباس برای دانش آموزان نهبندان و بقیه مربوط به دانش آموزان سربیشه است.
وی افزود: هدایا شامل مانتو ، شلوار، کفش و پیراهن است که امروز به صورت نمادین در بین دانش آموزان 2 مدرسه در نهبندان توزیع شد .
وی با بیان اینکه طرح توزیع پوشاک در بین دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته و غیر برخوردار با همت بنیاد علوی از سال 85 در حال اجراست، افزود: هدایای امسال در بین دانش آموزان مدارس حاشیه شهرها و روستاهای محروم نهبندان و سربیشه توزیع شد که برای دختران پنج هزار و 435 سری لباس(مانتو و یک جفت کفش) و برای پسران پیراهن ، شلوار و یک جفت کفش است.
مسئول توزیع هدایای رهبری در استان محرومیت زدایی و تشویق دانش آموزان مناطق کم برخوردار به تحصیل علم را از مهمترین اهداف این طرح اعلام کرد .
وی بیان کرد: سال 94 علاوه بر پوشاک برای 2 هزار و 350 دانش آموز مناطق عشایری استان، کتاب آموزشی از طرف بنیاد علوی توزیع شد که پیش بینی می شود این رقم امسال افزایش یابد.
وی افزود: این طرح معنوی ارتقای سطح علمی دانش آموزان، رفع محرومیت فرهنگی از مناطق کم برخوردار و ایجاد بستر مناسب برای ورود دانش آموزان این مناطق به مقاطع بالاتر را در پی دارد.
دیداری با بیان اینکه توزیع هدایا در سایه عنایت مقام معظم رهبری به دانش آموزان مناطق محروم در کشور در حال اجراست ، گفت: محرومیت زدایی و تشویق دانش آموزان مناطق محروم به تحصیل از اهداف این طرح است.
به گفته وی امسال برای نهمین سال متوالی این هدایا در بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد.
7216*2047*خبرنگار - ابوذر تاجری * انتشار دهنده* عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.