حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، شامگاه چهارشنبه در یادواره 6شهید مهندس شهرستان بیرجند در مسجد امام جعفر صادق(ع)، افزود: در مقابل ستمگر نباید ضعیف عمل کرد چون ستمگر مظاهر قداست و پاکی را در جامعه از بین می برد.
وی با اشاره به اینکه قتنه، فتنه گران بر اساس هوای نفسانی است، عنوان کرد: مبارزه با ستمگران در جوامع اسلامی باید تا زمانی ادامه داشته باشد که با ظهور منجی عالم بشریت با اجرای عدل تکامل یابد.
وی در ادامه افزود: از نظر علت یابی آنهایی که از زاویه دین فاصله گرفته اند، مقصر اصلی همه جنایت ها هستند و تنها راه مبارزه با ستمگران هم اتحاد است که شهدا مظهر استکبار ستیزی بودند و به اهدافشان رسیدند.
به گفته استاد درس اخلاق حوزه های علمیه بیرجند، دیوانه ای چون صدام حسین با کمک شرق و غرب قصد ستم به ملتی وارسته داشتند ملتی که تنها گناهشان این بود، می خواستند وابسته نظام استکباری نباشند اما پای بندی به ارزش های دینی این ملت بزرگ باعث شد که دست تسلط بیگانه از این کشور کوتاه شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبادی، افزود: شرق و غرب قضیه را ساده اندیشیده بود و نگاهشان به ایران، نگاه زمان قاچار و پهلوی بود که می توانستند هر کاری و هر ستمی به مردم مظلوم آن بکنند که با همان افکار شوم هجوم آوردند ولی دست و پا شکسته برگشتند.
وی اظهار کرد: در 38 سال گذشته همواره گزینه های دفاعی روی میز را به رخ ما کشیدند اما در پشت صحنه از این مردم وحشت دارند زیرا که یک دفعه آزمودند و آزموده را آزمودن خطاست.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به مردم ولایتمدار خراسان جنوبی توصیه کرد که دشمن، دشمن است و استکبار جهانی تا ارزش ها، استقلال و آزادی مردم ایران را نگیرد قانع نخواهد شد زیرا کمتر از این قانع نیست، اما استکبار بداند که دیگر زمان رضا شاه و پسرش به سر رسیده و نباید غلطی بی حساب انجام دهد.
شهیدان حسن رضا ماژانی، حمید رضا با اطمینان، محمد مهدی نوربخش، علی صمدیان، محمد رفیعی و محمد علی خطیب، 6 شهید مهندس گلگون کفن خراسان جنوبی به نظام و انقلاب هستند.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*3215*2047*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.