مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از رقابت سه هزار و 902 دانش آموز پایه نهم برای ورود به دبیرستان های نمونه این استان خبر داد.

سه هزار و ۹۰۲ دانش‌آموز پایه نهم استان خراسان جنوبی برای دریافت مجوز ورود و ادامه تحصیل در پایه دهم دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه با هم رقابت کردند.

به گزارش جماران، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۲۰۲ دانش‌آموز دختر و یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز پسر برای آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی در ۱۱ شهرستان استان ثبت‌نام کرده بودند.

محمدعلی واقعی افزود: آزمون ورودی پایه دهم از ساعت ۹ صبح امروز (جمعه) به طور همزمان در ۳۰ حوزه استان برگزار شد و از این تعداد یک هزار و ۲۴۲ نفر در دبیرستان‌ها و ۱۵۰ نفر نیز به عنوان هنرجو در هنرستان‌های نمونه استان پذیرفته خواهند شد.

وی بیان کرد: ۱۹ دبیرستان و ۲ هنرستان نمونه در استان خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همچنین امروز ۷۶ آموزشیار و آموزش‌دهنده استان در آزمون استخدامی قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی به صورت حضوری شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع داوطلبان حاضر در آزمون استخدامی ۶۸ نفر زن و ۸ نفر مرد هستند افزود: هر ۲ آزمون ورودی پایه دهم دانش‌آموزان استان و آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد و داوطلبان موظف به استفاده از ماسک بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.