به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی بعدازظهر سه شنبه در ستاد عملیات فرهنگی و اجتماعی رمضان ۱۴۴۱( رزمایش مواسات) اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا همدلی‌های زیبا و برجستگی‌های مکتب دینی چون ایثار و مجاهدت تجلی یافت.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه مکتب لیبرالی و اومانیسمی تنها به دنبال نجات خویش است، بیان‌کرد: گورهای دسته جمعی بیماران کرونایی و بی‌توجهی به بیماران مسن نشان از سقوط مبانی اومانیسم است.

نوفرستی با اشاره به اینکه علاوه بر ایثار نسبت به بیماران ما شاهد کمک مؤمنانه به کسانی که از منظر اقتصادی از شیوع کرونا آسیب دیده‌اند نیز هستیم، ادامه‌داد: خدمت‌رسانی به نیازمندان در رزمایش ایثار با حفظ کرامت افراد باشد.

وی با تأکید بر پرهیز از موازی‌کاری گفت: نباید کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا به گونه‌ای باشد که یک فرد از محلی چند بار کمک دریافت کند ولی نسبت به شخص دیگری بی‌توجهی شود که این امر یک کار کارشناسی را می‌طلبد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تصمیم‌گیری در رابطه با باز یا بسته بودن مساجد و یا برگزاری نماز جماعت باید با توجه به اقتضائات هر استان گرفته شود چرا که بی شک شرایط خراسان‌جنوبی با استانی چون تهران متفاوت است.

نوفرستی یادآور شد: در برخی از مساجد به واسطه شیوع کرونا نماز جماعت برگزار نمی‌شود ولی افراد نزدیک به هم و در کنار هم نماز را به صورت فُرادا می‌خوانند! که این موضوع نیز باید تدبیر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.