مهدی دادگر روز شنبه افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مشترکان، سامانه پاسخگویی فوریت‌های برق با شماره ۱۲۱ به‌ صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مشترکان گرامی در این استان است.

وی اظهار داشت: ارائه تمامی خدمات شرکت برق به صورت غیرحضوری، در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکان به منظور آسایش و آرامش مشترکان بوده و انتظار همراهی شهروندان با صنعت برق و عدم مراجعه حضوری به ستاد شرکت و مدیریت برق شهرستان‌ها را در شرایط کنونی داریم.

وی با تاکید بر اینکه امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی قبوض از سنوات گذشته در وزارت نیرو و این شرکت طراحی و برنامه ریزی شده  است گفت: در شرکت توانیر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری از حدود ۱۰ سال گذشته امکان پرداخت قبوض از درگاه‌های الکترونیکی تمامی بانک‌ها، فراهم بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: در چند سال گذشته نیز با راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۵۲۱ و همچنین اپلیکیشن اندروید طراحی شده این شرکت (قابل دریافت از وبسایت شرکت) و همچنین اپلیکیشن‌های خدمات بانکی نظیر آپ، تاپ و سکه می‌توانند پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت‌ها و اعلام کارکرد را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

وی با بیان اینکه امکان ارائه تمامی خدمات مرتبط با فعالیت‌های این شرکت در مدیریت‌های شهرستان‌ها توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است تصریح کرد: مشترکان گرامی می‌توانند در قالب میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت این شرکت به نشانی www.skedc.ir از این خدمات بهره مند شوند.

دادگر در تشریح فعالیت‌های الکترونیکی و غیرحضوری گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت‌ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره تلفن همراه و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.

وی افزود: مردم و مشترکان در استان خراسان جنوبی به منظور حفظ سلامت خود، کارکنان این شرکت و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، ضمن ماندن در منازل از خدمات الکترونیک فراهم شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تامین برق مراکز حساس و مهم از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اولویت همکاران شرکت توزیع برق است گفت: در تمامی روزها اکیپ‌های کشیک در تلاش هستند تا پایداری شبکه‌های توزیع برق سراسر استان را همچون گذشته حفظ  کنند و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی لازم است این گونه مشترکان حساس، نسبت به حصول اطمینان از آماده بکار بودن دیزل‌های اضطراری خود، اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.