سید علی زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائن با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری، مسابقه و جشنواره فرهنگی – هنری «در خانه بمان با امید، نشاط و آرامش» را برگزار می‌کند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی‌بیان‌کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا تاریخ پانزدهم فروردین ۹۹ است.

زمزم ادامه‌داد: این مسابقه با محوریت مقابله با ویروس کرونا، روش‌های پیشگیری از این بیماری، مقابله با ترس و استرس ناشی از آن در بین مردم و تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و خدماتی در راستای مقابله با بیماری کرونا در قالب‌های متعدد و متنوع برگزار می‌شود.

وی افزود: شعر در قالب‌های متفاوت، استنداپ (در قالب فیلم با موبایل)، داستان کوتاه، عکس، پوستر، نقاشی، طراحی، کاریکاتور و گرافیک از جمله رشته‌هایی است که علاقمندان می‌توانند با استفاده از آن در این مسابقه شرکت کنند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: از دیگر قالب‌های این مسابقه نمایش کوتاه با همکاری اعضای خانواده (ارسال در قالب فیلم با موبایل) و موسیقی (سنتی، مقامی و پاپ) تک‌نوازی یا آواز است.

زمزم یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی و هنری می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی ershadGhaenat@Gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.