سیدحسین مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همکاری بسیار مطلوب بین ضابطین عام و خاص دادگستری، سازمان اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) دو محموله بسیار بزرگ احتکار اقلام بهداشتی، ماسک و دستکش در مرکز خراسان‌جنوبی در حجم انبوه طی دو روز گذشته کشف و در دادسرای بیرجند برای آنان پرونده تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به اینکه در حال حاضر دو پرونده اخلال در نظام سلامت در دادسرای مرکز استان تشکیل شده است، بیان‌کرد: کلیه اماکن و منازل محل احتکار اقلام بهداشتی تحت رصد دادستانی بیرجند قرار دارد.

مقدس ادامه‌داد: در صورت ارائه گزارش موثق مردمی و گزارش از سوی ضابطین دادگستری نسبت به بازرسی این اماکن و شناسایی محل‌های احتکار اقدام کرده و هیچ‌گونه مسامحه‌ای با کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، نداریم.

وی افزود: پرونده‌هایی که در این زمینه در دادسرای مرکز استان تشکیل شود با فوریت رسیدگی و به صورت قاطع و بازدارنده با اخلال‌گران در نظام سلامت برخورد می‌شود.

دادسرای عمومی و انقلاب بیرجند گفت: به همه محتکران توصیه می‌کنیم قبل از آنکه انبارهای آنان توسط ضابطین کشور و به دادسرا معرفی شود، اقلام بهداشتی را خود در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای رفع نیاز جامعه قرار دهند.

مقدسی یادآور شد: مردم نیز می‌توانند گزارش‌های موثق خود از احتکار اقلام بهداشتی را به دادستان عمومی و انقلاب و بازرسان سازمان صمت اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.