به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع گفت: ۷۵۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان اطلاعاتی دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: با عنایت به این که قاچاقچیان مواد مخدر از حوزه سیستان و بلوچستان خارج شده بودند موضوع به پلیس خراسان جنوبی اعلام شد و ماموران پلیس، خودرو پژو ۴۰۵ سوداگران مرگ را حوالی شهرستان قاینات شناسایی کردند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شد که بلافاصله ماموران با اجرای طرح مهار خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، ۷۵۵ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سردار شجاع تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده و دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

وی همچنین از کشف ۱۷۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو نیسان وانت در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: روز گذشته در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان درمیان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک نیسان آبی رنگ مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۷۷ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ در نیسان جاساز شده بود، کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده و هماهنگی مقام قضایی روانه زندان شدند و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.