مولوی غلام حیدر فاروقی روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تبلیغات اثری نداشته و نخواهد داشت لذا ملت ایران همانگونه که در همه مناسبت‌ها کنار هم هستند برای شرکت در راهپیمایی نیز حضور پرشور دارند.

وی بیان کرد: جوانانی که دوران پیش از انقلاب را به یاد نمی‌آورند باید از بزرگان خود نعمت‌هایی را که در این انقلاب ارائه شده است، بدانند و قدر دانسته شود.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و نقش آن در تقویت استکبارستیزی اظهار داشت: شهادت تاثیر بسیار زیادی در استکبارستیزی داشته و آن جمعیتی که در تشییع جنازه سردار شرکت کردند دلیلی بر همبستگی مردم ایران، دفاع از میهن و شهدا و عزم قیام علیه دشمنان است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ در ۱۰۰ نقطه استان مرزی خراسان جنوبی شامل شهر، روستا، بخش و مناطق عشایری برنامه‌ریزی شده است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیرجند مرکز خراسان جنوبی صبح امروز - سه‌شنبه - از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.

حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان پرشورتر از سال‌های گذشته و خیابان‌های مسیر راهپیمایی در شهر بیرجند اکنون مملو از جمعیت است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر بیرجند در ۱۰ شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی نیز با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.