پروژه سرای دانشجویی عبدالعلی بیرجندی(خوابگاه متاهلین) دانشگاه بیرجند با مساحت ۴۸۰ مترمربع و هزینه کرد ۸ میلیارد ریال با حضور عبدالرضا باقری قائم مقاوم وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

بهره‌برداری از سالن چند منظوره امید دانشگاه بیرجند با ۲ هزار ۳۲ مترمربع مساحت و اعتبار هزینه شده ۴۶ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین کارگاه‌های مهارت‌آموزی دکتر اسدالله زنگویی با ۱۸۰ مترمربع و هزینه ۳ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های خیران و درآمدهای اختصاصی دانشگاه و نیز محوطه سازی پردیس مهندسی دانشگاه با مساحت ۶ هزار متر مربع و ۱۸ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با همراهی محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استان صبح امروز(چهارشنبه) در بدو ورود به دانشگاه بیرجند با حضور در شهدای گمنام دانشگاه با آرمانهای شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

افتتاح فاز نخست مجتمع رفاهی فرهنگی دانشگاه بیرجند (باغ امیریه) با مساحت ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار هزینه شده ۱۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه مرجع دانشگاه بیرجند با اعتبار  ۱۰۰ میلیارد ریال در مساحت ۳ هزار مترمربع با مشارکت بانک تجارت از دیگر برنامه‌های امروز قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است.

در ادامه برنامه‌ها، نشست مسوولان آموزش عالی خراسان جنوبی با قائم مقاوم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.