علی غنی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار افزود: در حال حاضر چهار کورت بین المللی را در بیرجند می‌سازیم که ابتدا برای این کورت‌ها یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده بود اما در حال حاضر با توجه به تورم موجود علاوه بر این مبلغ نیازمند سه میلیارد تومان دیگر برای تکمیل هستیم.

وی اظهار داشت: این کورت‌ها در کشور بی‌نظیر و قرار است اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تکمیل شود که امروز هم دیداری با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این خصوص داریم.

رئیس هیات اسکواش خراسان جنوبی گفت: برگزاری مسابقاتی در این سطح در خراسان جنوبی باعث ورود حداقل ۵۰۰ نفر برای مدت چهار روز در بیرجند است که موجب رونق اقتصادی و گردشگری در شهر می‌شود و همچنین بهترین راه معرفی خراسان جنوبی در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی افزود: سال قبل اردوی تیم ملی در بیرجند برگزار شد که ۲۰ نفر از والدین به بیرجند آمدند و همه آنها را به روستای گردشگری خراشاد بردیم و در مدت یک ساعت چهار میلیون تومان حوله و صنایع دستی از تولیدکنندگان روستا خریداری کردند.

غنی گفت: اگر بخواهیم خراسان جنوبی را به خوبی معرفی کنیم یکی از راه‌های آن استفاده از ظرفیت ورزش و برگزاری مسابقات ملی در بیرجند است.

وی بیان کرد: امسال ورزشکاران اسکواش استان در دو مسابقه بین‌المللی یزد جونیور و ایران جونیور شرکت کردند که یک مدال نقره و ۲ مدال برنز در مسابقات یزد جونیور توسط هیات اسکواش خراسان جنوبی کسب شد.

وی اظهار داشت: در مسابقات بین‌المللی ایران جونیور هم یک مدال نقره و ۲ مدال برنز کسب شد و این افتخارات حاصل تلاش همه ورزشکاران و مجموعه هیات اسکواش خراسان جنوبی است.

رئیس هیات اسکواش خراسان جنوبی گفت: سال ۱۳۹۶ که بنده مسئولیت هیات اسکواش خراسان جنوبی را برعهده گرفتم جایگاه هیات رده بیست و هشتم کشور بود و امروز با اقدامات انجام شده به رده نهم کشور رسیدیم و بالاتر از خیلی از استان‌ها مثل خراسان رضوی قرار گرفتیم.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.