احمد بخشی روز شنبه افزود: جمعیت‌های ملی در سراسر دنیا با محوریت نیروهای داوطلب شکل می‌گیرند و این جمعیت‌ها از خیرین و افراد توانمند کمک‌هایی را گرفته و در شرایط سخت این خدمات را به نیازمندان ارایه می‌کنند.

وی با اشاره به طرح‌های حمایتی و انسان دوستانه هلال احمر استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ میلیارد ریال با اجرای خدمات حمایتی، درمانی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه در مناطق کم برخوردار به مردم نیازمند خراسان جنوبی کمک شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: این کمک‌ها با مشارکت داوطلبان و خیرین جمع‌آوری و هزینه شده که در قالب طرح‌های مختلف در اختیار نیازمندان، خانوارهای کم برخوردار مناطق محروم و بیماران قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح "فرشتگان رحمت" قریب به چهار هزار بسته غذایی با ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.  

بخشی گفت: همچنین در قالب اجرای طرح "همای رحمت" برای قریب به یک هزار و ۱۸۶ نفر در ماه مبارک رمضان غذای گرم تهیه شده است.

وی ارایه خدمات حمایتی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: در قالب برپایی ایستگاه های سلامت به سه هزار و ۶۶۵ نفر ارایه خدمت شده همچنین یک هزار و ۱۶۲ نفر در قالب کاروان‌های سلامت از خدمات پزشکی هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.