معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در بازرسی صورت گرفته از یکی از واحدهای صنفی شهر بیرجند میزان 8 هزار گرم کالای قاچاق به ارزش 16 میلیون و نهصد هزار ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، علی تهوری اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با فروشندگان این نوع کالاها طی گشت مشترک با کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از واحدهای صنفی سطح شهرستان بیرجند و در بازرسی از واحد صنفی یکی از افراد با سابقه تخلف، میزان 8 کیلوگرم انواع ناس و پان و تعداد 100 عدد انواع قرص قاچاق کشف و ضبط شد که پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی و سایر مراجع ذیصلاح ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت باید هرگونه کالای قاچاق اعم از دخانی، آرایشی، بهداشتی، کالاهای سلامت محور و ... را از سطح عرضه جمع‌آوری و متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه های ذیربط معرفی شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.