به گزارش ایرنا مهران سرپرست عصر پنجشنبه در نشست مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان با مدیران سازمان های مردم نهاد (سمن) خراسان جنوبی افزود: باید تلاش کنیم که رگ های امید و امیدواری را بین جوانان تزریق کنیم.
وی گفت: متاسفانه حمله های بی رحمانه ای به دولت و نظام می شود که اقدامی انجام نشده است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فقط 14 سالن ورزشی در خراسان جنوبی وجود داشت و تا اواخر سال گذشته این تعداد به 140 سالن ورزشی دولتی و تعداد زیادی سالن ورزشی خصوصی افزایش یافته است.
وی افزود: با توجه به جمعیت زیاد استان، کمبودهایی در زمینه فضاهای ورزشی نیز وجود دارد و تلاش خواهیم کرد که این کمبودها جبران شود.
سرپرست گفت: پارک های بانوان در بیشتر شهرستان های استان راه اندازی شده است و با همکاری شهرداری ها نسبت به تجهیز این پارک ها اقدام خواهیم کرد.
وی بیان کرد: تاکنون خانه جوان در شهرستان های سربیشه، سرایان، فردوس و بشرویه راه اندازی شده است و به زودی در سایر شهرستان های استان نیز راه اندازی خواهد شد.
وی گفت: آمادگی تجهیز خانه های جوان در شهرستان ها را داریم و ساختمان خانه جوان در شهرستان های بیرجند و طبس در حال احداث است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: این استان سال گذشته در زمینه ورزش های همگانی و روستایی جزو پنج استان برتر کشور بوده است.
وی با اشاره به کنفرانس ملی منطقه ای جوان خلاق - ایران پیشرو و آیین اختتامیه آن که امروز (پنجشنبه) در بیرجند برگزار شد گفت: باید این کنفراس ملی با مخاطب پذیری بیشتری برگزار می شد.
سرپرست اظهار داشت: برای 2 هزار جوان استان به صورت رایگان برای حضور در این همایش بلیت چاپ کرده ایم و برای جوانان در شهرستان ها هم سرویس رایگان در نظر گرفته ایم که باید در آینده مخاطب پذیری این گونه برنامه های ملی را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه خوسف از جمله شهرستان های تازه تاسیس خراسان جنوبی است اضافه کرد: یکسری کمبود در این شهرستان وجود دارد و در حال حاضر طرح های عمرانی خوبی در خوسف در دست اجرا است.
وی گفت: در 2 شهرستان درمیان و بشرویه سمن ها فعالیت ندارند که تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری سمن ها در این شهرستان ها نیز فعال شوند.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.