به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین صدرالدین عارفی روز پنجشنبه در تجمع روحانیون و طلاب خراسان جنوبی در محکومیت اقدام آمریکا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و به زودی با همه اذنابش در منطقه به زباله دان تاریخ سپرده می شوند و مذلتش را می بینیم.
وی تصریح کرد: همه ما یک سپاهی هستیم و افتخار ما در این مملکت این است که زیر پرچم اسلام هستیم و حرف و عمل ما یکی است.
مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند گفت: از ابوعلی سینا سئوال شد که در دنیا از چه می ترسی و او گفت از گاو می ترسم چون شاخ دارد اما عقل ندارد و سردمداران آمریکا هم فکر می کنند که ایران محل تاخت و تاز آنهاست اما نمی دانند آن دوران تمام شد.
وی افزود: اگر آمریکا می خواهد میزان قدرتش را بداند عکسی که از سربازان این کشور هنگام بازداشت توسط پاسداران ما در خلیج فارس گرفته شد، را ببیند.
حجت الاسلام عارفی اظهار داشت: امام خمینی (ره) روز سوم شعبان را روز پاسدار نامگذاری کردند که این روز مبارک را به همه پاسداران عزیز تبریک می گوییم.
«دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه گذشته با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.»
موج انتقادها و مخالفت ها با تصمیم ترامپ در داخل و خارج کشور شکل گرفته است و بسیاری از شخصیت ها و نخبگان در سراسر دنیا این اقدام را محکوم کردند.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.