به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان عصر شنبه در حاشیه سفر به بخش مود سربیشه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید خود از روستاهای هدف گردشگری افزود: با توجه به ظرفیت های خوب منطقه به جهت اقلیم و آب و هوای خوب و همچنین از نظر تاریخی از جمله قلعه ها و قلعه باغ ها باید ظرفیت های روستاهای شهرستان های مختلف استان براساس اولویت ها مشخص شود.
وی بیان کرد: این ظرفیت ها باید برای بهره مندی بیشتر و تامین نیازمندی ها مورد مطالعه قرار گیرد و نگاه ملی را به سمت آنها ایجاد کنیم تا شاهد رونق در بخش گردشگری و بوم گردی منطقه باشیم که یکی از اولویت های ماست.
استاندار خراسان جنوبی گفت: در بحث بوم گردی اقدامات خوبی در استان صورت گرفته که از مهمترین آنها احیای بافت های تاریخی توسط مردم است و دولت نیز کمک های لازم را در این زمینه انجام می دهد.
وی اظهار داشت: ظرفیت های خوبی نیز در بخش صنعتی این منطقه وجود دارد که در آینده نزدیک در ستاد رفع موانع تولید مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا موانع برداشته شود و تولید رونق گیرد.
استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در دهمین روز سال نو وارد بخش مود شهرستان سربیشه شد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از پروژه های زیرگذر و بولوار صاحب الزمان (عج) شهر مود بازدید کرد.
دیدار با خانواده شهید حسینی چهکند، بازدید از مجتمع کشت و صنعت بیدمشک، بازدید میدانی از روستای تاریخی چنشت، زیارت امامزادگان و دیدار با نخبگان بخش مود از برنامه های سفر معتمدیان به این بخش بوده است.
وی همچنین از قلعه تاریخی مود و نمایشگاه توانمندی بانوان این بخش دیدن کرد.
مرکز شهرستان سربیشه در 65 کیلومتری بیرجند است.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.