به گزارش ایرنا نظر افضلی روز شنبه در آیین افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت شهری مود سربیشه افزود: خراسان جنوبی نسبت به کشور و شهرستان های سربیشه و نهبندان نسبت به استان از محرومیت بیشتری برخوردار است.
وی بیان کرد: جای بسی خوشحالی است که در پس هر کلنگ زنی افتتاحی باشد و تحقق این امر همت همه ما را می طلبد.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بخش بهبود بهداشت و سلامت این شهرستان ها مکاتبات و پیگیری های زیادی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: به صورت جدی پیگیر بهبود وضع بهداشت و درمان منطقه هستیم و اخیرا نیز در نتیجه مکاتبات، تجهیزاتی از جمله سل کانتر و الکترو شوک به بیمارستان سربیشه اختصاص یافته است.
افضلی عنوان کرد: برای پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهر مود 500 میلیون تومان اعتبار در نظر‌ گرفته شد که سال 98 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: اورژانس شهر مود به دلیل شرایط جاده ای به کنار جاده منتقل شد در حالیکه امکان احداث پایگاه دوم در شهر نیست اما با پیگیری های مکرر مقرر شد به زودی یک دستگاه آمبولانس تحویل این مرکز داده شود.
در حاشیه این مراسم همچنین عملیات اجرایی ساختمان پانسیون پزشکان و آزمایشگاه مرکز جامع خدمات سلامت شهری مود با 250 متر مربع زیربنا آغاز شد.
یک میلیارد تومان برای احداث این ساختمان نیاز است که با کمک خیران و بانک کشاورزی تامین خواهد شد.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.