سردار علی قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که دشمنان انقلاب منتظر ریزش نسل جوان از آرمان های انقلاب در چهل ساله دوم بودند.
وی گفت: با انتشار بیانیه مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب یا منشور انقلاب و مورد خطاب گرفتن آینده سازان کشور، استکبار جهانی از قرار گرفتن مقابل این نیروی عظیم مایوس شد.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: با انتشار این بیانیه نسل جوان و نوجوان نسبت به نظام و انقلاب پایبندتر شدند و منشور دوم انقلاب وظیفه را بر دستگاه های فرهنگی دوچندان کرده است.
وی نقش دانشگاه، بسیج، سپاه و تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی را در تبیین این بیانیه اجتناب ناپذیر دانست و تصریح کرد: تبیین توصیه های رهبری مبنی بر علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت، مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و دیگر توصیه های ایشان باید با قوت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.
سردار قاسمی گفت: سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی پس از انتشار بیانیه رهبر معظم انقلاب با فعال کردن حوزه های فرهنگی تصمیم به تسریع تبیین این منشور بزرگ گرفت.
وی اظهار داشت: همه برنامه های سال 1398 سپاه انصارالرضا (ع) بر مبنای این منشور اجرا خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.