به گزارش ایرنا سرگرد محمد فاطمی نسب روز دوشنبه در آیین بدرقه دانش آموزان درمیان به اردوی راهیان نور افزود: این دانش آموزان به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی شلمچه، آبادان، فاو، خرمشهر، هویزه و دهلاویه بازدید می کنند.
وی با بیان اینکه این دانش آموزان در ارتباط با بخش عملی درس آمادگی دفاعی به اردوی راهیان نور اعزام شدند، اضافه کرد: تجدید خاطرات حماسه‌ رزمندگان اسلام، آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، تجدید میثاق آنان با شهدا و فراگیری فرهنگ شهادت توسط دانش آموزان از اهداف این اردوها است.
فرمانده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان بیان کرد: نسل جوان کشور باید بداند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده اند و راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است.
فاطمی نسب عنوان کرد: راهیان نور فرصتی برای نشان دادن جلوه های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هرکس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.
وی اظهار داشت: اردوی راهیان نور یک برنامه ملی مهم با محوریت تربیتی است و در این اردو برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.