به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز شنبه در همایش دست اندرکاران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: دهه فجر سال جاری پایان ماموریت ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیست.
وی اظهار داشت: در این راستا روشنگری، بصیرت افزایی و سلسله همایش ها و نشست ها تا 12 فروردین سال 1398 ادامه دارد تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به چهلمین سالگرد تثبیت نظام اسلامی در یوم الله 12 فروردین متصل شود.
وی ادامه داد: باید این همدلی، صمیمیت، هم افزایی تا پایان ماموریت ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه یابد، مقام معظم رهبری در روز سالگرد آزاد سازی خرمشهر فرمودند که خرمشهرها در پیش است که برای تحقق آینده امیدبخش با شعار منطقی افتخار به گذشته و امید به آینده با وجود همه سختی ها محقق می شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: یکی از ماموریت های انقلاب اسلامی در هم پیچیدن نظام قدرت سلطه گران دنیا بود که موفق شد و برای نخستین بار نظامی شکل گرفت که نه سلطه گر و نه سلطه پذیر است.
لطفی گفت: از روز نخست پیروزی انقلاب انواع توطئه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی علیه کشور را تحمیل کردند که امروز با کمترین هزینه به بیشترین رشد رسیدیم.
وی افزود: امروز نظریه پردازان آمریکایی معتقدند که توطئه چهل ساله سیاسی، اقتصادی، نظامی در راستای براندازی نظام اسلامی موفق نبود و اقتدار امروز ایران در حدی است که امکان مقابله نظامی با ایران وجود ندارد.
وی اظهار داشت: مهم ترین مولفه قدرت، پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، هر نظامی امکان ساقط شدن دارد به غیر از نظام متکی بر مردم به همین دلیل بزرگداشت چهل سالگی انقلاب باید با نقش آفرینی مردم باشد و نگاه دولتی در این زمینه نباشد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: هرچند در نظامی اسلامی جدایی بین ملت، دولت و حاکمیت نداریم و همه ید واحده هستند اما سابقه مردمی انقلاب باید به عینه تجلی یابد.
لطفی گفت: در بخش تبیین بیان دستاوردها، افتخارات و اعداد و ارقام که در اختیار عامه مردم نیست توسط مسئولان در اختیار مردم قرار گیرد.
وی افزود: مدیران سرمایه نظام هستند و باید دستاوردهای نظام را بیان و با این کار به حداقل وظیفه دینی و انقلابی خود عمل می کنند، طی نامه‌ای به وزیران در خواست شد که دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی معرفی شود اما به نظر می رسد برخی از مدیران آن طور که باید انگیزه ای برای معرفی دستاوردها چهل ساله انقلاب ندارند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه دهه فجر و ایام فاطمیه همزمان است لازم است از عزاداری ها غفلت نشود و برنامه‌های دهه فجر با رعایت شئونات اسلامی برگزار شود.
لطفی گفت: به شکرانه چهل سال عزت و افتخار نظام اسلامی و آغاز دهه پنجم پیروزی انقلاب، نور افشانی در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها انجام می‌شود.
وی ادامه داد: امروز کشور ما در جنگ ترکیبی و هوشمندانه دشمن است اما شرایط کنونی با وجود همه سختی‌ها و مشکلات این چهل سال همراه با عزت، افتخار و غیر قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: وضع امروز ایران با وجود سختی ها قابل مقایسه با گذشته نیست بر این اساس تبیین دستاوردهای نظام ضروری است تا دشمن نتواند سیاه نمایی کند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یکی از استان های صمیمی، همدل، فعال در عرصه انقلابی خراسان جنوبی است و این صمیمیت مثال زدنی است.
لطفی افزود: در فرهنگ اسلامی واژه چهل به عنوان بلوغ و رشد یافتگی است این جنگ ظالمانه روانی، اقتصادی، رسانه ای نظام سلطه با محوریت ایالات متحده آمریکا بر کشور ما تحمیل شد و حرکت جدیدی هم نبود چون دشمن از 2 سال قبل اعلام کرد که ایران چهل سالگی به خود نمی بیند.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی پدیده بی نظیر در دنیا بود، امروز هر کسی با هر گرایش و سلیقه سیاسی که دل در گرو اسلام و انقلاب اسلامی دارد باید وارد صحنه شود و همدلی که امروز به فضل خدا ایجاد شده ادامه دارد.
7559 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.