به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد رضایی روز چهارشنبه در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی خراسان جنوبی افزود: مدیران دستگاه ها از برنامه های آرشیوی خودداری کنند.
وی تاکید کرد: برنامه های اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی باید دارای ضمانت اجرا باشد تا کیفی گرایی به جای کمی گرایی در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه گفت: مدیران اقدام همه جانبه، هدفمند و همت مضاعف را سرلوحه اقدامات قرار دهند.
وی ادامه داد: متاسفانه فضای جامعه را دشمن در بعضی اقشار تحت تاثیر افکار خود قرار داده است که باید با امیدبخشی به جامعه از تعبیر خواب دشمن جلوگیری کنیم.
رضایی اظهار داشت: برنامه های مشترک دستگاه ها باید کیفیت بخشی شود تا امید در کشور زنده شود و موازی کاری ها صرف وقت را به دنبال نداشته باشد.
وی گفت: متاسفانه در برخی برنامه های مذهبی دچار افراط شدیم و محتوای همه برنامه های قابل اجرا قبل از برگزاری مورد بررسی قرار گیرد تا کم کاری منجر به هزینه نشود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه سخنانش رهبری الهی، پشتوانه مردمی و وحدت را از مهمترین مراتب حفظ نظام اسلامی ذکر کرد و افزود: هر کدام از این مولفه ها اگر آسیب ببیند نظام با مشکل مواجه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه کشور در تحریم به سر می برد گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا بین مردم نارضایتی به وجود نیاید و اگر خوب عمل کنیم مردم به راحتی از تحریم ها عبور خواهند کرد.
حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: مسئولان باید جایگاه مردم را به عنوان ارباب رجوع حفظ کنند نه اینکه در برخی جاها جایگاه خدمتگزار و ارباب رجوع تغییر کند.
وی با تاکید بر اینکه باید امید را در جامعه القا کنیم افزود: امیدواریم این روند، افتخار به گذشته و امید به آینده را در کشور محقق کند.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.