به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد ملایی روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: برنامه ‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی در دهه فجر اجرا می شود و بخشی از این برنامه ‌ها شامل تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: تاکنون کارهای مهمی در این حوزه انجام شده که مهمترین آن برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردها و نشست‌ های بصیرتی انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بخش دیگر برنامه ‌ها شامل جشن و مراسم محوری است که در مراسم محوری تمامی کمیته‌های زیرمجموعه ستاد هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش دارند.
وی افزود: مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی هفتم بهمن‌ ماه امسال با مسئولیت حوزه هنری استان برگزار می‌شود.
ملایی گفت: برای برگزاری یوم‌الله 12 بهمن‌ماه پیشنهاد می شود که کارگروه بسیج و اصناف خراسان جنوبی مسئولیت آن را بر عهده گیرند.
وی اظهار داشت: مراسم میهمانی لاله‌ها توسط کارگروه ایثار و شهادت به شکل وسیع 18 بهمن ماه برگزار می‌شود و برای برگزاری مراسم محوری 22 بهمن برای تسهیل کارها و حمایت بهتر از متولیان امر، باید فرمانداری بیرجند این مسئولیت را بپذیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 19 دی ماه سال جاری برنامه محوری با عنوان همایش بزرگ 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی توسط کارگروه مردمی دبیرخانه نهضت امام روح الله (ره) در حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.
وی افزود: تعدادی از برنامه‌ها در مراسم محوری دارای اهمیت و حساسیت بوده چون همه افراد با گرایش‌های مختلف سیاسی و قومیت ‌های مختلف در آن شرکت می‌کنند.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.