به گزارش ایرنا محمدجواد فلاحی روز شنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار و کمیته آرد و نان شهرستان سربیشه افزود: فضای روانی مبنی بر کمبود کالاهای اساسی در جامعه ایجاد شده است در صورتی که تامین اقلام موردنیاز مردم در سطح استانی و شهرستانی مشکلی ندارد.
وی اظهار داشت: کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته و دشمن با عملیات روانی به دنبال فشار مضاعف در این نبرد است که خنثی سازی آن نیازمند آگاهی، اطلاع رسانی و تبلیغات از سوی رسانه ها است.
فرماندار سربیشه گفت: از ابتدای امسال 15 تن و 535 تن گوشت قرمز در شهرستان سربیشه توزیع شده است.
وی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال 29 تن و 500 کیلوگرم گوشت مرغ و 20 تن و 300 کیلوگرم شکر توزیع شده است و موجودی خوبی از این اقلام در شهرستان داریم.
فلاحی با بیان اینکه از ابتدای امسال 464 حلقه تایر سواری با قیمت مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان سربیشه توزیع شده است از این اداره کل خواست لاستیک با قیمت مصوب برای مینی بوس ها اختصاص دهد تا مشکل این قشر رفع شود.
وی اظهار داشت: در حوزه پدافند غیرعامل برای حل مشکل اقلام اساسی مردم سه باب نانوایی به موتور برق و سوخت دوم تجهیز شده اند و در تمامی بخش های شهرستان هم طی ماه های آینده تعدادی نانوایی مجهز به این سیستم خواهند شد.
فرماندار سربیشه گفت: هر ماه سهمیه آرد شهرستان جذب و بین نانوایی شهری و روستایی توزیع می شود و مشکل کمبود آرد در شهرستان نداریم.
وی عنوان کرد: کارگروه آرد و نان باید نسبت به رعایت عوامل بهداشتی و کیفیت عرضه نان که قوت غالب مردم است حساسیت ویژه ای داشته باشد.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.