به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: در این کمیسیون تلاش می کنیم با استفاده از اطلاعات درست و دقیق و شناخت وضعیت موجود برای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدام لازم انجام شود.
وی اظهار داشت: مردم از خرید بی اندازه و انبار خانگی کالا پرهیز کنند چون هیچ کمبودی در هیچ یک از کالاهای موردنیاز در بازار و در سطح عرضه وجود ندارد.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: کالای اساسی و موردنیاز مردم به اندازه کافی در انبارها وجود دارد و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی، مسئول ذخیره سازی گندم موردنیاز استان است و این امر به عنوان یک موضوع مهم و استراتژیک باید از سوی مسئولان مربوط مورد توجه باشد و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
عابدی بیان کرد: همکاری و همراهی دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی با دستگاه های اجرایی تخصصی در حوزه اقتصاد، به دلیل تسهیل روند خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمت بهتر و بیشتر به آنها است.
وی گفت: دستگاه های نظارتی با راستی آزمایی اقدامات دستگاه های اجرایی مربوط و کمک به ارائه خدمت بهتر به مردم در کنار دستگاه های تخصصی در حوزه اقتصاد حضور دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: این اقدامات در حوزه های مختلف در نهایت به افزایش رضایت مندی و تقویت اعتماد عمومی منجر می شود.
وی داشتن آمارهای تخصصی در حوزه اقتصادی را لازمه برنامه ریزی در این حوزه دانست و گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و... باید با احصای آمار و اطلاعات دقیق وضعیت موجود و نیازمندی های خود در بخش های مختلف و ارائه آنها به کمیسیون تنظیم بازار مسئولان، برنامه ریزان و تصمیم گیران را بیش از پیش در مدیریت امور کمک کنند.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.