به گزارش ایرنا سردار بهرام نوروزی روز سه شنبه در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان ‌جنوبی و نخستین یادواره 160 شهید نیروی انتظامی استان در بیرجند افزود: وقتی می گوییم ایالات متحده آمریکا و ایادی اش هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند به دلیل این خون های مقدسی است که ریخته شده است.
وی اظهار داشت: دشمن می داند جمهوری اسلامی کیست و چیست چون بیش از سه دهه است که ما را با همه توان و قدرت خود سنجیدند و دفاع مقدس ما در مقابل همه دنیا پیروز شد.
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی گفت: دشمن با ایجاد داعش به دنبال ایجاد صدام دیگری مقابل ایران بود و این داعش شکست خورد؛ صدامی که مدعی بود چند روزه چند استان ما را تصرف می کند یا منافقان تهران را بگیرند، شکست خوردند و نقشه ها نقش بر آب شد.
وی بیان کرد: اکنون سران رژیم غاصب صهیونیستی یک شب هم خواب آرام ندارند و دشمن را با همه امکاناتش در دریا، خشکی، عراق و سوریه پوزه اش را به خاک مالیدیم به گونه ای که راه فرارش را هم پیدا نمی کند.
سردار نوروزی افزود: امام راحل به ما درس جوانمردی و بزرگی آموخت تا قدر خود را بدانیم و زیر بار منت و ذلت دشمنان نرویم.
وی گفت: انقلاب و امام راحل، شهدا را ساختند و امروز نیز بسیجی هایی مانند شهید حججی قیامتی را در دنیا به پا می کنند.
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار داشت: تلاش به منظور بزرگداشت شهدا و برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی برای این است که به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بگوییم ما هرگز شما را تنها نمی گذاریم چون وجود ما به برکت شهدا و خانواده معظم آنان است.
وی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پشت جبهه را در سال های متوالی حفظ کردند، فرزندان خود را در شرق و جنوب شرق و نقاط مختلف برای امنیت کشور فرستادند و مقابل منافقان ایستادند و از کشور، اسلام و انقلاب دفاع کردند.
سردار نوروزی بیان کرد: وقتی از هشت سال دفاع مقدس صحبت می کنیم جنگ، مرز، داخل و مبارزه با گروهک ها و منافقان منظور است.
اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان‌ جنوبی از برنامه های کنگره ملی 2 هزار شهید استان با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
همچنین در این آیین دختر شهید حسن سبزه جو و همسر شهید مرتضی بصیری پور دلنوشته هایی را قرائت کردند و از خانواده شهیدان علی غلامی، ایمان یوسفی، هادی کاردیده، محمد نایبی و حسین مسروری شهدای اخیر نیروی انتظامی در خراسان جنوبی، شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم از این استان و شهید احمدعلی لکزایی که پیکر مطهرش پس از 33 سال به وطن بازگشت، تجلیل شد.
مستند شهید مرتضی بصیری پور با عنوان 'پای پرواز' نیز در این اجلاسیه رونمایی شد که قرار است از شبکه خاوران و شبکه های سراسری پخش شود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.