به گزارش ایرنا نظر افضلی شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی افزود: آنچه در پیشرفت استان مهم است نگهداشت جمعیت و توسعه سطح زندگی است.
وی اظهار داشت: باید از ظرفیت آقای ولی پور مطلق که مسئولیت کشوری دارند برای توسعه استان استفاده شود.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قوسی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی نیز مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی و در خدمت محروم ترین قشر جامعه بوده و امیدواریم مثل همیشه در خدمت روستاییان باشند.
وی ادامه داد: در شرایط تحریم تنها بخشی که ایستاده بخش کشاورزی است و امیدواریم خداوند به ما توفیق خدمت عنایت کند.
افضلی گفت: با وجود پهنه وسیع خراسان جنوبی تولیدات گندم ما در کل استان 24 هزار تن بود که این رقم مناسب نیست.
وی بیان کرد: خراسان جنوبی نیازمند تحولاتی است و 15 درصد بودجه قنات به استان ما اختصاص داده شده که ناچیز است وقتی در 6 هزار و 250 رشته قنات استان پخش می شود چیزی باقی نمی ماند.
نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: مردم خراسان جنوبی کشاورز و دامدار هستند که باید کار آنها را بهینه کنیم.
محمدرضا امیرحسنخانی افزود: عمده کشاورزان استان از کشاورزان نمونه در کشور بوده و محصولشان هم نمونه است.
وی اظهار داشت: اگر همین مجموعه کشاورزی و دامداری را احیا کنیم کاری ارزشمند انجام دادیم.
نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دوره آقای ولی پور اقدامات خوبی انجام شده و جایگاه ویژه ای کسب کردند که حق استان و حق خودشان بود ارتقا یابد.
در این آیین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی، غلامرضا قوسی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی معرفی و از خدمات هاشم ولی پور مطلق رئیس سابق این سازمان قدردانی شد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.