به گزارش ایرنا فرماندار نهبندان روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: این تعداد طرح با اعتبار 11 میلیارد و 824 میلیون تومان احداث شد که بیش از ‌57 هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.
ماشاءالله‌ کریمان خراسانی بیان کرد: کارخانه خوراک دام و طیور در روستای چاهداشی، زیرسازی و آسفالت بلوار معلم به نمایندگی از چهار پروژه شهرداری نهبندان، مجتمع آبرسانی دهک به نمایندگی از پنج طرح آبرسانی، روکش آسفالت گرم جاده نهبندان - شوسف به طول 12 کیلومتر، راه روستایی دهک - منگنه ای به نمایندگی از سه پروژه روستایی و پایگاه اورژانس جاده‌ای 115 دهک از مهمترین طرح های افتتاحی در شهرستان است.
همچنین دیدار با خانواده شهید ابراهیم خزائی و غبارروبی مزار سیدنا الحسین دهک از دیگر برنامه های مسئولان در پنجمین روز هفته دولت در شهرستان نهبندان بود.
شهرستان نهبندان با 26 هزار کیلومترمربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.
نهبندان در جنوب استان خراسان جنوبی با فاصله 200 کیلومتر از مرکز استان یکی از نقاط کمتر برخوردار از حیث وضعیت اقتصادی و در عین حال غنی به لحاظ فرصت های سرمایه گذاری از جمله معادن و سنگ های تزئینی، کشاورزی و گردشگری به شمار می رود.
188 طرح با اعتبار 76 میلیارد و 43 میلیون تومان در پنجمین روز هفته دولت در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.