بهترین بازیکن دیدار دیشب در گفت و گو با جی پلاس؛

بغداد بونجاح: باید گل های بیشتری به استقلال می زدیم/ رحمتی تاثیری نداشت، خودمان کم دقت بودیم!

مهاجم الجزایر السد می‌گوید تیمش مستحق پیروزی بوده و می‌توانست گل‌های بیتشری را به ثمر برساند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی را مقابل السد تجربه کرد. آبی پوشان در مقابل چمشان 80 هزار هوادار خودی با حساب 3 بر یک مقابل یاران ژاوی هرناندز شکست خوردند.

ستاره این بازی مهاجم الجزایر السد بود که توانست دو بار قفل دروازه رحمتی را باز کند و بهترین بازیکن میدان هم شود. او در حال حاضر با 11 گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا است.

گل به خودی تمرکز تیم‌مان را در نیمه اول بهم ریخت

بغداد بونجاح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ تیمش را مستحق این پیروز می‌داند و اظهار کرد: استقلال در شروع بازی هجومی عمل کرد اما ما دست از پا نکشیدیم و در همان لحظات موقعیت داشتیم. گل به خودی بازیکن ما، استقلال را پیش انداخت و این تیم با خیال راحت‌تری دفاع کرد و تمرکز تیم ما بهم ریخت. با این حال به بازی برگشتیم و باید در همان نیمه نخست به گل می‌رسیدیم.

باید گل‌های بیشتری را به استقلال می‌زدیم

این مهاجم الجزایر معتقد است باید گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندند. او اضافه کرد: علاوه بر سه گلی که در نیمه دوم زدیم، چندین موقعیت جدی داشتیم. یک بار توپ‌مان به دیرک دروازه خورد و در چند مورد هم به بیرون رفت. دروازه بان استقلال چندان نقشی در روند بازی ما نداشت و خودمان کم دقت بودیم.

بغداد بونجاح / دیدار استقلال و السد

بازی با ژاوی دلچسب است

او همچنین درباره پاس گل زیبایی که ژاوی با پشت پا برای او انداخت می‌گوید: بازی با ژاوی بسیار دلچسب است. او بازیکن فوق العاده ای برای تیم ما محسوب می شود. از بازی کنار او احساس خوشخبتی می‌کنم. علاوه بر ژاوی ما بازیکنان خوب دیگری مانند عفیف، هیدوس، گابی، کریم و ... داریم. تیم ما بازیکنان خوبی دارد.

آقای گلی آسیا بدون قهرمانی ارزشی ندارد

بونجاح هدفش را قهرمانی در آسیا عنوان می کند و می گوید: درست است که الان در صدر جدول گلزنان هستم اما کسب کفش طلا ارزشی ندارد اگر قهرمان نشویم. ما برای قهرمانی آماده شدیم.

برای پور علی گنجی آرزوی موفقیت دارم

بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا درباره جدایی مرتضی پور علی گنجی از السد و رفتن به یوپن بلژیک، به جی پلاس گفت: مرتضی بازیکن جوان و آینده داری است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم در تیمش جدیدش موفق باشد. بازیکنان جدید به خوبی جای خالی بازیکن خوبی مانند مرتضی را پر کردند.

** مصاحبه الحاجی گرو بازیکن نیجریه ای استقلال پس از بازی دیشب مقابل السد

دیدگاه تان را بنویسید