احمدزاده: دلم برای پرسپولیس و هوادارانش تنگ شده است

بازیکن تیم وروتسلاو لهستان گفت: دل‌تنگ پرسپولیس و هوادارانش هستم اما به هر حال تقدیر باعث شد که من به لهستان بیایم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرشاد احمدزاده در خصوص عملکردش در تیم وروتسلاو، پاس گلی که در بازی این تیم داد، شانس دعوت به تیم ملی و همچنین مواردی دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

درباره بازی روز گذشته مقابل لخیا گدانسک و پاس گلی که در این بازی دادی صحبت کن. 

این تیم از جمله تیم‌های پرهوادار کشور لهستان است که طرفداران زیادی هم در این کشور دارد. اتفاقاً فلاویو لوپز بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز هم در این تیم بازی می‌کند و من شب گذشته او را دیدم که برایم جالب بود. ما در زمین حریف بازی می‌کردیم و جالب است که بگویم هواداران تیم ما با تیم حریف رابطه بسیار خوبی با هم دارند و اگر فیلم بازی را ببینید خیلی خوب و بدون مشکل در استادیوم کنار هم نشستند و بازی را تماشا کردند. جو ورزشگاه خوب بود اما ما بازی سختی داشتیم و این بازی که از دیدارهای دشوار ما به حساب می‌آمد. خدا را شکر که در این بازی خارج از خانه شرمنده هواداران‌مان نشدیم و با یک امتیاز به شهر خودمان برگشتیم. 

در این بازی پاس گل تیمت را هم دادی.

این پاس گل واقعاً لطف خدا بود. خوشحالم که شرمنده هواداران‌مان نشدم. وقتی که خواستم ضربه کرنر را بزنم توپ را بوسیدم و گفتم خدا من را شرمنده هواداران کن. خوشبختانه کاپتیان تیم ما خیلی خوب روی تیر اول توپ را قطع کرد و گل زدیم. او در این کار تبحر دارد پیش از این هم از این گل‌ها زده بود.

با فلاویو لوپز صحبت هم کردی؟

بله ما همدیگر را دیدیم و خیلی هم جالب بود که او را در لهستان دیدم. او می‌دانست که من ترک هستم و وقتی من را دید به شوخی به من می‌گفت یاشاسین آذربایجان! به هر حال او در تبریز زندگی کرده و به خوبی با این اصطلاحات آشنا است.

 لیگ لهستان لیگ غریبی برای ایرانی‌ها است نظر خودت را در خصوص این لیگ بگو.

به هر حال شرایط لیگ لهستان با ایران کاملاً متفاوت است. تیم‌ها در ایران تاکتیکی و تکنیکی بازی می‌کنند اما در لهستان تاکتیکی و فیزیکی بازی‌ها انجام می‌شود. حتماً می‌دانید که یورو ۲۰۱۲ در لهستان برگزار شد و تمام ورزشگاه‌های این کشور مجهز و مدرن است. امکانات و شرایط در لهستان فوق‌العاده است و شرایط برای پیشرفت وجود دارد. باید تلاش کنم هرچند که می‌دانم کار سخت است. اما باید با این شرایط جدید خودم را وفق بدهم و سختی‌ها را تحمل کنم تا بتوانم پیشرفت کنم.

نگاه مردم لهستان به فوتبال ایران چگونه است؟

روزی که من به لهستان آمدم صحبت از این بود که ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت و همه از من درباره تیم ملی در جام جهانی می‌پرسیدند. خوشبختانه عملکرد تیم ملی در جام جهانی به گونه‌ای بود که به ایرانی‌ها شخصیت داده و من هم به آنها می‌گفتم که بازیکنان ایرانی همگی بازیکنان خوبی هستند اما سخت می‌توانند کیفیت خود را نشان بدهند.

 رابطه‌ات با هواداران تیم جدیدت چگونه است؟

خوشبختانه ارتباط خوبی با هواداران دارم و در این دو بازی از من حمایت ویژه‌ای کردند. تیم ما هواداران دو آتشه دارد. به طوری که ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق می‌کنند. من هم همه تلاشم را می‌کنم تا با عملکردم جواب حمایت‌های آنها را بدهم. 

 بازی‌های پرسپولیس را هنوز هم پیگیری می‌کنی؟

بله، من همراه تیم در راه بودیم و با وجود اینکه در اتوبوس قرار داشتیم اما از طریق تلفن همراه این بازی را دیدم. من چه در پرسپولیس باشم و چه نباشم هواداران این تیم هستم و از برد روز پنج‌شنبه واقعاً خوشحال شدم.

 بی‌تعارف بگو آیا دلت برای بودن در پرسپولیس تنگ شده؟

در مجموع چهار سال در پرسپولیس بازی کردم و سال‌ها در تیم‌های پایه این باشگاه حضور داشتم. من از بچگی در پرسپولیس بودم و هر کسی هم جای من باشد دلش برای این تیم تنگ می‌شود. من دل‌تنگ پرسپولیس و هوادارانش هستم اما به هر حال تقدیر باعث شد که من به لهستان بیایم اما در مجموع امیدوارم پرسپولیس هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود و به قهرمانی برسد.

کارلوس کی‌روش در این سال‌ها نشان داده که نگاه ویژه‌ای به بازیکنان لژیونر دارد حالا که به لیگ لهستان رفتی فکر می‌کنی این شانس را داشته باشی تا در جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت شوی؟

به هر حال هر بازیکنی آرزو دارد که روزی پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و بتوانم برای تیم ملی بازی کنم. من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم تلاش کنم.

دیدگاه تان را بنویسید