جلالی: رفیعی پول زیادی می‌خواست/ به استقلال موقعیتی ندادیم

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش نمایش پایاپایی برابر استقلال داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مجید جلالی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال گفت: در دفاع خوب بودیم ولی در حمله موثر نبودیم به همین علت بازی صفر بر صفر شد. اولین بازی در آزادی و تساوی به نظر نتیجه خوبی است اما ما میتوانستیم برنده باشیم. بازی پایاپایی بود و ما موقعیت به حریف ندادیم. در خط حمله هم خیلی خوب نبودیم. استقلال دو یار ندارد و چه کارهایی که نمیکنند ولی ما ۷ بازیکنمان را نداریم. چند بازیکن گرفتیم و باید با بقیه هم کار کنیم. هماهنگی میان آنها کمی زمان میخواهد. ما خط دفاعمان را کامل حفظ کردیم. اگر یارهای خودمان را حفظ می کردیم تیم متفاوتی می شدیم. ما تیمی هستیم که نمی توانیم به این چیزها گله کنیم. 

او درباره جذب نشدن رفیعی به تیمش گفت: سروش آمد و با خود من صحبت کرد و خیلی دوست داشت در تیم ما باشد اما امسال بودجه کمی داریم و از این نظر جز ۴ تیم آخر لیگ هستیم. من نمیدانم او از فولاد چقدر گرفته است. ما کلا ۴ بازیکن داریم که بالای ۶۰۰ میلیون تومان گرفتهاند. بقیه همه بازیکنان قراردادشان زیر سیصد میلیون است. رفیعی برای یک نیم فصل رقم زیادی میخواست.

سرمربی پیکان در ادامه درباره عملکرد تیمش در این دیدار توضیح داد: در دفاع تیم خوبی بودیم اما در بخش حمله به اندازه‌ای خوب نبودیم که برنده مسابقه باشیم و در اندازه یک مسابقه خوب بودیم. برای اولین بازی در زمین حریف برابر تیم استقلال نتیجه بدی نگرفتیم. این بازی روزهای بهتری را برای پیکان نوید می دهد و این موضوع را با اطمینان می گویم و شما خواهید دید که فصل بزرگی پیش رو ما است. بچه های ما در تمرینات و در زمین مسابقه به ویژه در خط دفاعی امیدوارکننده عمل می کنند.

جلالی درباره عدم حضور رفیعی تصریح کرد: هم من دوست داشتم سروش به تیم ما بیاید و هم خود او دوست داشت. مدتها با او صحبت کردم اما واقعیت این است که بودجه ما محدود است و از نظر بودجه جز ۴-۵ تیم آخر هستیم و بودجه متوسطی داریم و مبلغ پرداختی باشگاه جوابگوی سروش رفیعی نبود. روز آخر نیز من به او مبلغ مورد نظر باشگاه را نگفتم و به او گفتم که بودجه ای برای خرید او نداریم.

سرمربی پیکان درباره وضعیت بدنی این تیم و نقطه ضعف پیکان عنوان کرد: ما امیدوارکننده بودیم. سال سومی است که پیکان هستم و اگر می توانستیم بازیکنان خود را حفظ کنیم، مطمئن باشید ما مدعی قوی لیگ برتر بودیم. بازیکنانی که در دو فصل از ما گرفتند، اگر بودند شرایط فرق می کرد و ما باید از اول کار کنیم. من سال های سال است که اینگونه کار می‌کنم و می‌سازم تا تیم های بزرگتر بهره ببرند. امیدوارم دوباره تیم خوبی بسازیم. هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و استقلال تیمی بود که امروز دو یار خود را نداشت و اگر در حمله بهتر بودیم، برنده مسابقه می شدیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان کناری این تیم خلق موقعیت نکردند، افزود: عدم هماهنگی دلیل اصلی بود و ما در حمله هماهنگ نبودیم. وقتی یک تیم ۶ یا ۷ یار خود را نداشت، همین اتفاق می افتد و اولویت ما دفاع بود. به همین دلیل می گویم برای آینده امیدوار هستم و باید بگویم روی چیزی که ما کار کردیم، موفق بودیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید