دستگیری 8 سارق در دشتستان/ کشف ۱۳ فقره سرقت

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته هشت نفر سارق در دشتستان دستگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ سید جواد رضوی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در شهرستان دشتستان طرح‌های متعددی را در نقاط مختلف شهرستان در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی و اطلاعاتی متنوع در دشتستان، اضافه کرد: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان بوشهر، اقدامات خوبی برای برخورد قاطع با سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: در همین راستا تلاش ویژه‌ای توسط مأموران انتظامی در پلیس آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه برای شناسائی و دستگیری سارقین و کشف سرقت‌ها آغاز شد.

کشف ۱۳ فقره سرقت

وی بیان کرد: در نتیجه اقدامات پلیسی همچون افزایش و تقویت واحدهای گشتی، راه اندازی واحد های گشت غیر محسوس و اشراف اطلاعاتی مأموران در ۴۸ ساعت گذشته ۱۳ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دشتستان کشف و هشت نفر سارق نیز دستگیر شدند.

رضوی عنوان کرد: سارقین در بازجوئی‌ها و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب ۱۳ فقره انواع سرقت شامل سرقت موتور سیکلت، تلفن همراه- سرقت منزل، سرقت سیم برق و سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: سارقین پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید