حرف های مباشری درباره جانشینی‌اش به جای پندار توفیقی

معاون اجرایی پیشین باشگاه استقلال درباره جانشینی پندار توفیقی می‌گوید به این مساله فکر نمی‌کند و به دنبال این است که تا شروع لیگ برتر، وضعیت استقلال سر و سامان پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هادی مباشری، مشاور امیرحسن فتحی در باشگاه استقلال درباره جانشینی‌اش به جای پندار توفیقی اظهار کرد: من اکنون تنها مشاور فتحی هستم. مدیرعامل استقلال چندی پیش از من و ۳ نفر دیگر خواست که تا شروع لیگ به او کمک کنیم و بحث قرارداد چند بازیکن را سر و سامان دهیم و استقلال آماده‌ای را روانه لیگ برتر کند.

او افزود: تکلیف این جانشینی شنبه یا یک‌شنبه مشخص خواهد شد و تا آن زمان باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ما مسائل شخصی داریم که باید برطرف شود تا بتوانیم با خیالی راحت در باشگاه استقلال فعالیت کنیم. استقلال تیم بزرگی است و نیاز دارد تا با قدرت در لیگ هجدهم حاضر شود. تمام تمرکزمن این است که کارهای استقلال تا بازی با پیکان سر و سامان پیدا کند و بعد از آن درباره فعالیت در باشگاه استقلال فکر کنیم.

معاون اجرایی پیشین استقلال درباره وضعیت علی کریمی نیز گفت: به هرحال قرار است این بازیکن برای ما بازی کند اما ابتدا باید مدارکش به کمیسیون پزشکی ارسال شود و مدت‌زمان مصدومیتش مشخص شود. او بازیکن استقلال است و تکلیفش بعد از نظرات کمیسیون پزشکی مشخص می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید