توزیع هشتمین مرحله سود فروش سوخت مرزنشینان

​معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی از توزیع هشتمین مرحله سود حاصل از فروش سوخت صادراتی مرزنشینان بین ساکنان مناطق مرزی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ قربان میرزایی اظهارکرد: این سود به حساب 18 هزار و 848  خانوار مرزی که در 7 شرکت تعاونی مرزنشین روستاهای حاشیه مرز ایران و افغانستان عضو هستند، واریز شده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله به طور متوسط به هر خانوار یک میلیون ریال تعلق گرفت، عنوان کرد: این خانوارها در 3 شهرستان تربت‌جام، تایباد و خواف ساکن هستند که از این تعداد 1023 خانواده درتربت‌ جام، 5721 خانوار در تایباد و 2897 خانوار هم در شهرستان خواف ساکن هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: طی این چندین مرحله در مجموع به طور متوسط هفت میلیون و 600 هزار ریال به هر خانواده مرزی اعطا شده است.

میرزایی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح کمک به معیشت مرزنشینان و مبارزه با قاچاق سوخت بوده و درهمین مدت قاچاق کاهش محسوسی در این مناطق داشته است.

وی افزود: تلاش بر محرومیت‌زدایی از مناطق مرزی با توجه به اهمیت آن است و در این راستا سعی می‌شود با تحت پوشش قراردادن کلیه روستاییان مشمول طرح در شهرستان‌های سرخس، کلات، قوچان و درگز سهم خود را در کاهش محرومیت‌زدایی و بهبود معیشیت مرزنشینان ایفا نماییم.

دیدگاه تان را بنویسید