این بازیکن از پرسپولیس شکایت کرد

رضا نوروزی مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران با پیراهن فولاد خوزستان را دارد، یکی از کسانی است که از باشگاه سرخپوش پایتخت به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده و پیگیری این شکایت می‌تواند پرسپولیسی‌ها را با چالش بزرگی مواجه کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس چندی پیش به ما گفته بود نوروزی حتی پاسخ تماس های مان را هم نمی دهد تا بتوانیم با او ارتباط بگیریم و در خصوص تسویه حساب یا گرفتن تخفیف و زمان با این بازیکن صحبت کنیم و... در همین رابطه با رضا نوروزی ارتباط کوتاهی برقرار کردیم.

این بازیکن گفت: «من زمان زیادی را صبر کردم تا شاید مشکلات باشگاه حل شده و به من هم توجهی نشان بدهند. آنها، در بدترین شرایط ممکن ودر حالی که من رباط صلیبی پاره کرده بودم، نامم را از لیست شان بیرون گذاشتند و حالا سال هاست به دنبال دریافت مطالباتم هستم. طلب من فقط 360 میلیون تومان بود و با اینکه در این مدت، این همه مدیر به پرسپولیس رفت و آمد داشت اما هیچ کدام شان دنبال تسویه حساب با من نبودند تا کار به اینجا بکشد. حالا هم چون اطمینان دارم به شکل دیگری نمی توانم پولم را بگیرم، امیدوارم باشگاه پرسپولیس وارد عمل شده و قبل از آرای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، با من تسویه حساب کند. دیگر زمانی برای دادن تخفیف هم وجود ندارد و در آسیا باید تکلیف مان به صورت کامل، مشخص شود.»

دیدگاه تان را بنویسید