چرا الاهلی نام امید ابراهیمی را رسما اعلام نمی کند؟!

نام هافبک سابق تیم فوتبال استقلال هنوز به طور رسمی از سوی باشگاه الاهلی اعلام نشده و همین موضوع سبب شد تا شایعاتی پیرامون این اتفاق تا حد بازگشت دوباره او به جمع آبی ها دهان به دهان بچرخد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  امید ابراهیمی، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از جام جهانی 2018 برای پیوستن به الاهلی قطر راهی دوحه شد . او پس از چند روز حضورش در دوحه از توافقش با الاهلی خبر داد و حتی عکسی از فرمانده استقلالی ها با پیراهن الاهلی در رسانه ها منتشر شد. ابراهیمی پس از این خبر با ارسال پستی در اینستاگرام از به طور رسمی از هواداران استقلال خداحافظی کرد. 

این در حالی است که تیم فوتبال الاهلی به جز امید با دو بازیکن جدید دیگر نیز مذاکره و قراردادشان را پس از انجام تست های  پزشکی به ثبت رسانده است. اما شنیده ها حاکی است که هنوز قرارداد امید با الاهلی ثبت نشده است و برخی دلیل این امر را عدم حضور او در تست های پزشکی عنوان کرده اند.

البته امید ابراهیمی امروز (شنبه) برای گرفتن کارت ITC خود در محل باشگاه استقلال حاضر شد که این هم می تواند دلیل تکمیل نبودن فرآیند جذب این بازیکن در الاهلی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید