زمانی: از نحوه یارگیری استقلال رضایت ندارم

عضو هیئت مدیره استقلال گفت که مسئولان نقل و انتقالات باشگاه در مسائل اخیر ضعف نشان دادند و باید همه چیز را جمع و جور می‌کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درباره جدایی امید ابراهیمی از استقلال اظهار داشت: فکر می‌کردیم ابراهیمی تعصب به استقلال و هواداران را به مسائل مالی ترجیح دهد، چرا که آدم‌های اخلاق‌گرا چنین رفتاری دارند. ابراهیمی در استقلال زحمات زیادی کشید و باشگاه هم در چند نوبت رعایت حال او را کرد، اما انتظار نداشتیم این گونه جدا شود. با وجود اینکه ابراهیمی در مقطعی مصدوم شد و حتی امکان بازی نکردن او بود، به پاس خدماتی که داشت، قراردادش را با افزایش مبلغ بیشتر تمدید کردیم.

وی افزود: ابراهیمی بازیکن حرفه‌ای است و تصمیمش را گرفته، اما مسئولان استقلال در نقل و انتقالات هم در رابطه با مسائل اخیر ضعف نشان دادند و نباید اجازه می‌دادند به راحتی این اتفاقات می‌افتاد. شخصا از نحوه یارگیری و نحوه تعامل با بازیکنان رضایت ندارم. مسئولان نقل و انتقالات باید همه چیز را جمع و جور می‌کردند تا کار به اینجا نکشد. قطعا جلسه هیئت مدیره را که تشکیل شد، پیگیر گزارش مدیریت و نقل و انتقالات باشگاه هستیم. همه قراردادها باید به تصویب هیئت مدیره برسد. نمی‌توانیم قرارداد بازیکنی که مصدوم است و تست پزشکی نداده را، تأیید و پول بیت‌المال را اینگونه خرج کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص ناراحتی وینفرد شفر از وضعیت تیمش گفت: شفر تمام کارهایش را بر اساس برنامه انجام می‌دهد، اگر ضعفی ببیند یا خلاف برنامه‌‌هایش صورت بگیرد، ناراحت می‌شود. باید آنچه مدنظر سرمربی تیم است، انجام شود.

دیدگاه تان را بنویسید