رقابت های تیروکمان در چین تایپه؛

برنز تیم میکس کامپوند ایران در کاپ آسیا

در نخستین روز از رقابتهای تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه، تیم میکس کامپوند به مدال برنز دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در نخستین روز از رقابتهای تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه تیم میکس کامپوند به مدال برنز رسید.

در این رقابتها تیم میکس کامپوند با ترکیب اسماعیل عبادی و مینو عابدی در مرحله مقدماتی پنجم شد. در مرحله حذفی بعد از یک دور استراحت  به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۳ به برتری دست یافت و با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۵۶ رقابت را به کره جنوبی واگذار کرد. تیم میکس کامپوند در مسابقه رده بندی با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۴۷ ویتنام را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

همچنین در پایان مرحله مقدماتی مرحله سوم کاپ آسیا و در بخش کامپوند انفرادی مردان اسماعیل عبادی ششم شد، نیما محبوبی در جایگاه چهاردهم ایستاد،  امیر کاظم‌پور پانزدهم شد و مجید قیدی در جایگاه بیستم قرار گرفت.

در کامپوند انفرادی زنان نیز مینو عابدی هشتم شد، پریسا براتچی نهم شد، راحله فارسی در جایگاه دهم ایستاد و فرشته قربانی چهاردهم شد.

در ریکرو انفرادی مردان نیز صادق اشرفی دوازدهم شد، عرفان ارژنگ‌پور در پایان مرحله مقدماتی چهاردهم شد، میلاد وزیری بیستم شد و امین پیرعلی در جدول رده بندی مرحله مقدماتی سی و هفتم شد.

در ریکرو انفرادی زنان نیز پارمیدا قاسمی چهاردهم شد، شیوا شجاعی‌مهر بیست و سوم شد، مهسا بدخشان در جایگاه بیست و چهارم جدول رده بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت و رویا نوریان بیست و هفتم شد.

در ریکرو تیمی مردان، ایران در مرحله مقدماتی پنجم شد. کمانداران کشورمان در مرحله حذفی در یک هشتم استراحت دارد و دور بعد باید برابر ویتنام به میدان برود.

در ریکرو تیمی بانوان نیز تیم ایران در دور مقدماتی ششم شد. این تیم در مرحله حذفی و در نخستین گام برابر هند به میدان خواهد رفت.

در میکس ریکرو نیز تیم ایران با ترکیب پارمیدا قاسمی و صادق اشرفی، در مرحله مقدماتی ششم شد. در نخستین گام از مرحله حذفی تیم ایران استراحت دارد و در دور بعد به مصاف تیم ویتنام می رود.

در کامپوند تیمی مردان، ایران در مرحله مقدماتی سوم شد. کمانداران بعد از یک دور استراحت مقابل ویتنام به میدان می‌روند.

در کامپوند تیمی بانوان، تیم ایران با قرار گرفتن در جایگاه دوم مرحله مقدماتی، در مرحله حذفی مقابل کمانداران هنگ‌کنگ به میدان خواهند رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید