گزارش جی پلاس؛ از گروه سخت برای تیم امید تا شروع آسان برای والیبالی ها

قرعه تیم های ایرانی در بازی های آسیایی جاکارتا

قرعه کشی تیم های ایرانی در بازی های آسیایی جاکارتا انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، قرعه کشی رشته های تیمی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در محل ستاد برگزاری بازی ها و با حضور نمایندگان مختلف فدراسیون های جهانی، کنفدراسیون ها و کمیته های ملی المپیک کشورهای شرکت کننده برگزار شد که قرعه و گروه بندی رشته های والیبال، تیم فوتبال امید، واترپلو، بسکتبال، هندبال، سپک تاکرا و راگبی مشخص شد.

والیبال

 بر این اساس تیم‌ملی والیبال ایران در گروه B با تیم‌های پاکستان و مغولستان هم‌ گروه شد.

تیم فوتبال امید

تیم فوتبال کشورمان در گروه F و با تیم‌های میانمار، عربستان و کره شمالی همگروه شد.

هندبال

تیم ملی هندبال کشورمان در گروه A با تیم‌های مالزی و قطر که با بهره گیری از ورزشکاران خارجی به نوعی تیم منتخب جهان به حساب می آید همگروه شد تا سخت ترین قرعه را در پیش داشته باشد.

 سپک تاکرا 

تیم ملی سپک تاکرای ایران در بخش چهار نفره (کواد) در گروه دوم و با تیم‌های سنگاپور، ویتنام، نپال و پاکستان هم گروه شد. در قرعه کشی بخش ایونت این رشته نیز  تیم ملی ایران با کشورهای اندونزی و هندوستان هم گروه شد.

واترپلو

 تیم ملی واترپلو ایران باید در دور مقدماتی به مصاف تیم های قزاقستان، سنگاپور و کره جنوبی برود. 

طبق برنامه این بازی ها تیم ها در دور گروهی به مصاف یکدیگر می روند و در دور دوم تیم اول گروه A با تیم چهارم گروه B و تیم دوم گروه A با تیم سوم گروه B  دیدار می کنند. چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی می‌روند و سایر تیم ها نیز برای رده بندی پنجم تا هشتم دیدار خواهند کرد. 

قرعه دور مقدماتی واترپلو بازی‌های آسیایی :

گروه A:

۱-  قزاقستان ۲- سنگاپور ۳- کره جنوبی  ۴-  ایران 

گروهB: 

۱-  عربستان صعودی، ۲- ژاپن ۳- هنگ کنگ ۴- چین  ۵- اندونزی 

بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران هم گروه‌های خود را شناخت و با تیم های فیلیپین، سوریه و امارات هم گروه شد.

گروه‌بندی بازی های آسیایی به این شرح است:

گروه A:
کره جنوبی
مغولستان
تایلند
اندونزی

گروه B:
ایران
فیلیپین
سوریه
امارات متحده عربی

گروه  C:
ژاپن
قطر
چین تایپه
هنگ کنگ

گروه D:
قزاقستان
چین
فلسطین

به گزارش جی پلاس، هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی 27 مرداد تا 11 شهریورماه امسال در 40 رشته ورزشی برگزار خواهد شد که با پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور در این رویداد حضور می یابند.

کاروان ورزشی ایران هم بر اساس آخرین مصوبه ستاد عالی بازی ها در خرداد ماه امسال، با 380 ورزشکار شامل 275 مرد و 105 ورزشکار زن از 29 فدراسیون ورزشی به این آوردگاه قاره کهن اعزام می شوند.

دوچرخه سواری، تیراندازی، تیراندازی با کمان، قایقرانی، شنا، شیرجه و واترپلو، دو و میدانی، سوارکاری، جودو، ژیمناستیک، انجمن های ورزشی، فوتبال، تنیس روی میز، بوکس، رزمی (کوراش، سامبو، پنچاک سیلات، ووشو)، کوهنوردی، کشتی، وزنه برداری، تکواندو، کاراته، ووشو، بسکتبال، کبدی، شمشیربازی، والیبال (داخل سالن)، هندبال، اسکواش، سه گانه، بدمینتون و پاراگلایدر رشته هایی است که نمایندگان ایران در آنها مقابل حریفان آسیا صف آرایی خواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید