گزارش جی پلاس؛

کدام بازیکنان ایرانی لباس ستارگان پرتغال و اسپانیا را گرفتند؟

نتایج تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه برابر پرتغال و اسپانیا به گونه ای بود که مجالی برای بازیکنان ایران به منظور گرفتن پیراهن بازیکنان این تیم ها نماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ جام جهانی 2018 روسیه برای فوتبال ایران از هواداران تا بازیکنان یادآور بازی های خوب تیم ملی است چرا که ملی پوشان ایران توانستند برابر قدرت های روز دنیا بازی های درخشانی را از خود به جای بگذارند. حضور ستاره های بزرگی مانند رونالدو، اینیستا، راموس، پیکه، ایسکو، دیگو کاستا و ... مقابل ایران و نبرد این بازیکنان با یوزهای ایران از اتفاقات جالب این رقابت ها بود.

پیش از جام جهانی صحبت های زیادی درباره رد و بدل شدن پیراهن ملی پوشان با ستارگان اسپانیا و پرتغال مطرح شده بود اما در کوران مسابقات کمتر کسی به این موضوعات فکر کرد چرا که تمام تمرکز بازیکنان و هواداران بر صعود به دور بعد مسابقات بود.

با توجه به نتایجی که در این گروه به دست آمد، تنها دو بازیکن ایرانی پیراهن خود را با بازیکنان پرتغال و اسپانیا تعویض کردند.

بعد از شکست خفیف تیم ملی مقابل اسپانیا و ناراحتی بازیکنان ایران، کمتر بازیکنی به سراغ تعویض پیراهنش با اسپانیایی ها رفت و فقط کریم انصاری فرد موفق به رد و بدل کردن پیراهن خود با سرخیو راموس، کاپیتان ماتادورها شد.

راموس و انصاری فرد

در بازی سوم که تیم ملی مقابل پرتغال به میدان رفت، شاگردان کی روش به خاطر مساوی برابر این تیم و ناکامی در صعود به دور بعد جام، بعضا از شدت ناراحتی حتی نمی توانستند از روی زمین بلند شوند و پرتغالی ها هم مشغول دلداری دادن به بازیکنان ایران بودند و هیچ کدام از ایرانی ها هم به سراغ رونالدو و سایر همبازیانش نرفتند.

به گزارش جی پلاس؛ روی پاتریسیو، دروازه بان تیم ملی پرتغال تنها بازیکنی بود که به سمت بیرانوند رفت تا او را آرام کند و در همین زمان پیراهنش را با سنگربان تیم ملی ایران تعویض کرد تا تمامی گمانه زنی ها درباره تعویض پیراهن بازیکنان ایران با بازیکنان پرتغال و اسپانیا اشتباه باشد.

دیدگاه تان را بنویسید